Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^ Tak ať se jim daří.:-)

0 0
možnosti

Už dlouho jsem neviděla tak vydařené a krásné logo: https://ispace-inc.com/hakuto-r/eng/about/ . I barevně to sedí. Když si uvědomím, že existuje národ, jehož investoři pojmenují tak nákladný a dokonce svůj prvotní projekt ve vesmíru "bílý králík" - jsem okouzlena a automaticky se mi v tu chvíli dostavuje veselí a dobrá nálada. Samozřejmě jim držím palce, pěsti a moc bych si přála, kdyby se lidský humor ve vesmíru uchytil a vždycky přebíjel pompu a nadutost lidí, kteří se na podobných projektech často přiživují. Dani díky a moc pozdravuji vás i misi.🤚🤗👍🐰

1 0
možnosti

Možná je to nějaká reakce na Čínu, které jezdil po Měsíci Nefritový králík.:-)

0 0
možnosti
TT

Přistávání bude jako vždy napínavé. Nicméně když čtu nadpis

Soukromníci na Měsíci

vyloženě se mi to nabízí jako titul nějaké pankáčské písničky. Soukromníci, kteří to samozřejmě zvládnou líp než nějaký státy a namísto vlajek tam po nich zůstanou tři okýnka, kde bude k dostání kebab, pivo a čaj, aby astro-, kosmo- a čajkonautům nebylo špatně z těch blafů, aby dodržovali pitný režim a aby měli dobrou náladu. Atakdále atakdále.

Já vím, už se krotím. ;-)

0 0
možnosti
MS

R^ To šetření pohonnými hmotami na úkor času je trochu podobné jako u sondy JUICE, jen to zpoždění je lidsky únosné. Ostatně Měsíc je vlastně za humny. ;-)

0 0
možnosti
DT

Nepřestává mě fascinovat, jak je možné vypočítat dráhu tak, že sonda nakonec v danou dobu doletí do daného místa - v tak komplikovaném systému. Je to obdivuhodné. R^

Krásný den, mějte se moc hezky, Michale. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

R^Tak už i soukromníci...:-)

0 0
možnosti
DT

R^ Snad jim to vyjde, přeju krásný den, Kláro, mějte se moc hezky. :-)

1 0
možnosti
Foto

Já palce budu držet...:-)R^R^oba na rukou...

0 0
možnosti
DT

Něco mi říká, že to tentokrát může vyjít. Spolupracovala JAXA a ta už pár dobrých zkušeností má.

Krásný den, Horste, ať se vydaří. :-)R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 968
  • Celková karma 19,32
  • Průměrná čtenost 1331x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.