Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zajímavé. Jedinečný drahokam s odstrašujícím chemickým vzorcem.

0 0
možnosti
DT

Chemie je skvělá věc. A když fyzika ještě vysvětlí všechny ty zajímavé jevy, je to skvělé!

Krásný den, Milane, ať se vám vydaří.

1 0
možnosti

Jsem překvapená, jak výrazná ta změna barvy je. Čekala jsem jen nafialovělý či narůžovělý odstín. Díky Dani, pořád víc se od Vás učím... ☺️🤚 Hezký víkend přeji.

0 0
možnosti
DT

Příroda si pro nás vymyslela krásné věci. Když to tak vezmete, kromě trochy oranžové (Mars) jsou ostatní pevné planety, planetky a asteroidy brutálně černobílé. I když možná na Venuši byl mohlo být zajímavě barevno.

Krásný den, Dani, jsem ráda, že se líbilo. Ať se vám daří.

0 0
možnosti
TT

Já jen, že špát je podle mne parádní germanismus, kterému nemusí Čech němčiny neznalý jen tak rozumět. V češtině se těmto minerálům říká živec.

0 0
možnosti
DT

Vidíte, to mě nenapadlo. Díky za doplnění! Přeju vám krásný den,Tomáši!

0 0
možnosti
Foto

Jako že mi šperk může, aspoň nějakou dobu, říkat pozor, zdrhej? Tak to je dobrý.

0 0
možnosti
DT

Je to tak. A funguje i na sluneční záření. Což je také potřebné. Přeju krásný den, Kláro, ať se vydaří.

1 0
možnosti
VF

Díky. Trocha vzdělávání po ránu je super.

Přeji prima den.

1 0
možnosti
DT

Jsem ráda, že se líbilo, přeju krásný den.

0 0
možnosti
  • Počet článků 970
  • Celková karma 19,69
  • Průměrná čtenost 1328x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.