Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PV

P54a69v46e92l 39V69é30b60r

10. 2. 2020 9:03

Další zajímavůstka do skládačky kuchyňských znalostí. A aspoň vím proč se Čumák ani nesnaží čuchnout k cibuli, i když má živý zájem o všechno. Např. předevčírem projevil živý zájem o pěkný kus upečeného bůčky, který si sundal ze sporáku a, zlatíčko moje milé, nic přitom nerozbil. Dostalo se mu důrazného "ty ty ty"...

2 0
možnosti
DT

R^ Je to hodný pořádkumilovný pes. Nejspíš usoudil, že dokud se masu věnujete, tak je vaše. Když vás přestane bavit, tak si ho smí vzít on.

Tohle nám udělal minulý pes - když byl ještě štěně. Měla jsem krásnou obrovskou flákotu masa, hezky jsem ji okořenila a osolila, pomazala olejem a otočila jsem se pro nějaké další koření. Pes usoudil, že už maso nepotřebuju, protože jsem se k němu otočila zády. Člověk se na ně ani nemůže zlobit... :-)

Podobně mi nynější pes jako štěně luxoval odpadkový koš. Když se večer všechno uklidnilo, tak si otevřel dvířka v kuchyni pod myčkou - a zkontroloval jeho obsah. Co se mu líbilo to zkonzumoval - zjevně to už nikomu z nás nepatřilo a jeho psí logikou to bylo jeho.

My chodili večer luxovat ledničku a pes chodil luxovat odpadkový koš. Dával si pozor, abychom se v kuchyni nesetkali, takže trvalo dost dlouho, než se na to přišlo. :-)

Vám i Čumáčkovi krásný večer, mějte se moc hezky. :-)

2 0
možnosti
PV

P93a21v96e95l 98V20é88b62r

11. 2. 2020 9:55

Když se Čumák zmocnil bůčku (ten jsem mu sice odebral, ale proto, abych mu ho mohl dávat po částech), tak jsme usoudili, že je to naše chyba: Nenaučili jsme ho, že jsou místa, odkud si nesmí nic brát. Takže jsem ten po částech dávaný bůček využil k výchově. Boty bych na to zatím nevsadil, ale myslím, že už ví, že z kuchyňské linky by si přece jenom neměl nic brát.

Co Sabina, foukalo hodně? Tady, v Brně, nic moc, i když po okolí to mohlo být podstatně horší.

0 0
možnosti
  • Počet článků 969
  • Celková karma 18,99
  • Průměrná čtenost 1329x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.