Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
DT

:-) Nejspíš si mysleli, že není dost důležitá. Nebo znala ty správné lidi. Oni ji prý i vyšetřovali, ale nějak to dopadlo pro ni dobře. A taky to ještě nebyla doba inkvizice. Každopádně by mě opravdu zajímalo, jestli ty její vize nebyly následek ochutnávání keksíků. Ono to její "jez je často" může znamenat i pozvolné předávkování. I když ty její vize mohly být také nějakého patologického původu a keksíky to spíš držely na uzdě...

Krásný den, Petře, ať se daří. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

P77e96t21r 75O23m15e84l20k37a

17. 2. 2020 10:01

Samozřejmě opět karma. Ale bohužel, tyto informace působí stejně, jako varování před olizováním zábradlí v zimě.:-) V našem městě se jeden student muškátovým oříškem přiotrávil. Toužil mít halucinace.

2 0
možnosti
DT

:-) Snad jsem tím nikoho nenavedla. :-) Snad to sem chodí číst jen rozumní lidé. R^ Mějte krásný den, Petře, díky za návštěvu.

0 0
možnosti

R^ Zase něco nového, co jsem vůbec netušil. Jinak my (zaplať příroda) děláme ružičkovou kapustu na česneku. To je mňamka.:-)

0 0
možnosti
DT

Na česneku je všechno mňamka... a takový lehce osmažený česnek... to člověk okamžitě dostane hlad. R^ Krásný den, Milane, ať se vám vydaří. :-)

0 0
možnosti
MS

R^ Jak píšete, je to o dávkování. Kyslík je při vyšším parciálním tlaku také jedovatý, proto potápěči používají upravené dýchací směsi. Mák obsahuje alkaloidy, ale v ve zralém potravinářském máku je jich zanedbatelné množství. Mnoho jedovatých rostlin se ve farmacii používá pro výrobu léků.

2 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

R^Pět gramů normální člověk opravdu nesní.;-)

0 0
možnosti
DT

R^ Musí to být strašně nedobré, protože už i špetka je hrozně cítit. R^ Krásný den, Kláro, mějte se moc hezky. :-)

1 0
možnosti
Foto

Dano, já neznaboh tyhle oříšky ani neznám. Ještě žes mě ale na ně upozornilaR^R^:-)

0 0
možnosti
DT

R^ Hildegardiny keksíky... :-) krásný den do Norimberku.

0 0
možnosti
DT

Děkuju a přeju moc hezký den, Jitko. :-)

0 0
možnosti
Foto

Já mám zase zvláštní zkušenost z hřebíčkem. Zapichujeme ho do játry při pečení aby měla játra lepší chuť. Posledně jsem nebyl pozorný a několik hřebíčků jsem snědl. Večer mi zdřevěněl jazyk a nebyl jsem schopný polykat.

0 0
možnosti
MS

Cucání hřebíčku je dobré na dezinfekci ústní dutiny při slabším nachlazení.

2 0
možnosti
ND

Moje tchýně měla muškátový květ a oříšek velmi v oblibě, no, je mi to po přečtení článku jasné :-)

Ale budiž řečeno, že její polévky, byly vynikající...

Já naopak toto koření vůbec nepoužívám, je moc aromatické, asi nemám tu správnou míru jako tchyně... :-)

Hezký den, paní Dano.

0 0
možnosti
DT

R^ Ono se to vlastně samo o sobě tak nějak stará o to, abychom se nepředávkovali. Ta chuť je výrazná...

Jestlipak je to takový ten antropický princip - chuť vnímáme výrazně proto, abychom se nepředávkovali, protože ti, kdo to neuměli, se tím už dávno otrávili?

Děkuju za milá slova - krásný den, Naďo. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Karma. Díky za informace a rady. Hezký den.R^

0 0
možnosti
DT

Děkuju za milou návštěvu. :-) Vám také krásný den, Mirko! R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 968
  • Celková karma 19,30
  • Průměrná čtenost 1331x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.