Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Že i tady se najdou zamilovaní mě překvapilo. Dano, děkuji za ně!R^R^:-)

0 0
možnosti
DT

:-) Chemie je plná nečekaných momentů. Někdy to i samou zamilovaností exploduje. :-) Krásný večer vám všem, Horste.

0 0
možnosti
MS

R^ Zajímavé téma. Našel jsem ještě údaje o olivovém oleji - extra panenský bod zakouření 191°C, až extra lehký 242°C. Vepřové sádlo se 188°C je na tom o něco hůř než extra panenský olivový. Ghí (indické přepuštěné máslo) má 252°C. Přehledná tabulka na

https://www.gourmet-partners.cz/Bod-prepaleni-u-oleju/

1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
PK

Pani Dano, jako vždy jsem si početl, ale jak už se tu ozvalo sádlo z prasátka je můj způsob, prosím nepodrobujte ho analýze....;-DR^

4 0
možnosti
DT

R^ Sádlo z prasátka je i moje volba, i když do tuku savci ukládají spoustu jedů, se kterými přijdou do styku. Ale to by za chvíli člověk nemohl jíst skoro nic. Osobně upřednostňuju věci, které znali naši předkové. Když z toho nepomřeli oni, nepomřeme ani my...

Přeju krásný večer a díky za zájem o věc. R^:-)

4 0
možnosti
Foto

Žádný olej, anóbrž vepřové sádlo. Neboť se připaluje až při mnohem vyšší teplotě.

2 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
JH

J45a63n 34H65u65r37k36a

24. 2. 2020 10:08

používám rýžový a řepkový s kukuřičným na smažení někdy i olivový a slunečnici jen do salátů s olivovým a rýžovým...bohužel když jsem před roky dle ....zakouření...a možné rakoviny řešil nemusel jsem řešit jinou podstatnou vlastnost trhu ...prskatelnost dle pančování olejů výrobcem vzniklá emulze je opravdu života nebezpečná nejen kuchyni...omlouvám se že jsem u archimédova principu neodpověděl nevím jak celý víkend jsem nad tím přemýšlel...myslím že definice vyrovnání všech přítomných sil na páce pomocí archimedova zákona vámi popsané bohatě stačí a že diskutujicí nepochopil váš příměr...jeho chyba...hezký den děkuji za hezké počteníR^:-)

1 0
možnosti
DT

Přiznám se, že rýžový a kukuřičný vůbec neznám. R^:-)

Pančování bude dost velký problém, kdyby do toho dávali jen oleje, ale už se tu našlo i průmyslové cosi... nejvíc se šidí olivové.

Děkuju za milá slova - mějte krásný večer. :-)R^

Diskutér to myslím nepochopil, nebo měl špatný den a musel se toho někde zbavit.

0 0
možnosti
PV

P90a20v46e76l 94V63é69b27r

24. 2. 2020 9:53

Hmm ... jsou tu věci, které jsem tušil a pár věcí, které jsem netušil. Rozhodně jsem to neměl v hlavě tak uspořádané, jako je to ve vašem článek - a jsou to užitečné věci (vařit se holt musí). Myslím, že tady je pár věcí, které si budu pamatovat dlouho. Děkuji, paní Dano.

P.S. Vzal jsem Čumáka sebou bez obojku a vodítka vynést smetí. Asi to správně pochopil jako projev důvěry, protože po návratu pro samou radost nevěděl, co by.

1 0
možnosti
PV

P41a48v38e39l 71V74é68b37r

24. 2. 2020 9:55

A ještě připodotknutí: tenhle příspěvek jsem původně (omylem) umístil k Archimedovu zákonu. Mějte trpělivost se starým člověkem...

1 0
možnosti
  • Počet článků 968
  • Celková karma 19,29
  • Průměrná čtenost 1331x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.