Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Musim rici, ze jste si vybrala zajimave thema. V dnesnim vedeckem svete, je jedna theorie, ktera vystupuje do popredi. Big bang (velky tresk) je tato theorie. Osobne, pro lepsi pochopeni, to prirovnavam k dalsimu vesmirnemu ukazu, Black Hole (Cerne dire). Tento ukaz muzeme dnes vysvetlit a take castecne dolozit matematickymi vypocty. Jedine nam chybi moznost merit presne gravitacni silu tohoto ukazu. Jake jsou fizikalni zakony uvnit, na priklad "sila singularity" uvnitr, jake jsou limity velikosti tohoto ukazu, jsou pro nas jeste nedostupne. Proto i vznik vesmiru podle theorie Big bang, je dnes pro nas nedostupny. Zde nasleduje nabozenska vira. Otvira rozpor mezi Bibli a nasim pohledem na svet. Dal nebudu rozvadet. Chtel jsem jen rici svoji uvahu.

0 0
možnosti
DT

Děkuju moc R^ a klidně víc takových úvah. Je to obrovské a napínavé téma. Stojíme před zavřenými dveřmi a dohadujeme se, co by mohlo být za nimi. R^

0 0
možnosti
Foto

Dano, koukám žes vyvolala VELKÝ TŘESK a začínáš trhat diskuzní rekord. Gratuluji MÁLEMCÉRO! No, třeba jsem případně mohl být STVOŘITELEM TVÉ OSOBY, kdyby to náhody přihrály. Buď ŠŤASTNÁ!:-):-)

0 0
možnosti
DT

;-):-) Takový ten třesk jak třeskají sklenice o sebe je taky moc prima. S vychlazeným zlatě zářícím... ach jo, dnes bude horko. Máme konečně léto! R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Už karma TŘESKLA, DANULINKOVÁ! V poledne až se šéfová vrátí z roboty, mydlíme ho na vesmírnou chalupu a tam budu na vesmírný zahradě vypalovat vesmírné kalorie. Mějte se tam, vy tam dole více na vesmírném jihu! ;-D hah

0 0
možnosti
DT

Krásné ráno, Horste, přeju tobě i šéfové krásnou sobotu na chalupě, a až se setmí, pěkný pohled do vesmíru plného sluncí a romantiky. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Já mám raději takové ty teorie, ve kterých věci prostě jsou od nepaměti.

Kdysi jsem slyšel takovou teorii, že vesmír vznikl jako bublina v jakési kosmické bramboračce. A jak ta bramboračka klokotá, tak v ní nepřetržitě vznikají a zanikají další vesmíry...

Když něco vznikne jen tak na zelené louce, jako Big Bang, tak to vždy vzbudí spoustu nemístných dotazů - jako kdo to stvořil, proč to stvořil, kolik to stálo atd...

To ta klokotající bramboračka jejímž smyslem prostě je plodit vesmíry mi jde pod fousy o něco lépe. Představuju si tako jako déšť v kaluži. Každá kapka je malý Velký třesk.

3 0
možnosti
DT

To jsou také hezké teorie. Já si je ráda představuju jako něco nepředstavitelného, protože je v celé věci odečten faktor času nebo prostoru. Jako takovou tajemnou bramboračku, kde není ani hrnec ani časová posloupnost, takže spálená bramboračka existuje paralelně s polosyrovou bramborou. Mějte moc krásný den! :-)R^

1 0
možnosti
PK

Jak se mohou lišit dvě nic? Pokud má nic nějaký znak, kterým se může lišit od druhého nic, pak už to je něco.

0 0
možnosti
DT

Mohou být obě nedefinovaná, ale lišit se polohou.

0 0
možnosti
Foto

Pouštíte se do zajímavých a někdy až depresivních (někdy ve mně vyvolávají takový pocit) vah.

Oceňuji i podání vašich úvah, když jste nesklouzla na úroveň školení a poučování čtenářů jako někteří jiní a nechlubíte se cizím peřím. R^

0 0
možnosti
DT

Děkuju za milá slova chvály, moc... :-) Zároveň mě těší veškerá diskuze na tohle téma. Moc krásný večer přeju!R^

0 0
možnosti
Foto

Bůh je vesmír. I naopak. Nakonec i člověk je jeho součástí. Často, podle člověka, i naopak. Každý ve svém apřitom i všichni ve společném8-o:-)

1 0
možnosti
JD

Takové obecné nic.

0 0
možnosti
PS

P42e42t61r 38S41k28á86c33e65l

18. 7. 2014 22:18

Dal jsem karmu za odvahu, pustit se na tak tenký led. K obsahu mám výhradu, veškeré úvahy zhatí zákon o zachování energie. No a když Bůh je energie tepla, světla  a nezměrné lásky, není co řešit.Ta se jen přeměňuje, víte? Podle A.Einsteina jsou hmota a energie dva pojmy o téže věci.

A ještě něco od něho pro uklidnění:

„Mé náboženství sestává z pokorného obdivu neomezenéhovyššího ducha, který se odhaluje jako drobné detaily, které jsme schopnipostřehnout svou chatrnou a vetchou myslí.“ » Albert Einstein.

0 0
možnosti
JD

Jen co energie jste spotřeboval na napsání tohoto příspěvku. A kde je ta energie teď? Pokud tedy tvrdíte, že byla zachována.

0 0
možnosti
Foto

Já ti Danko tedy tu karmu dalR^, ale tak se mi z toho zatočila hlava, že radši mířím zpět do lesa. Jo a až ti Horst bude dělat toho šoféra, mysli na mne prosím s místem zahradníka ;-) .

P.S. Ještě se sem vrátím se slovníkem cizích slov, tohle na první dobrou opravdu nedám.:-/ Klobouk dolů, pozdrav od Maggie a přání hezkého večera.:-)

0 0
možnosti
DT

Děkuju moc! A moc hezký pozdrav Magii, mějte krásný zbytek večera. Tvoje milá slova moc potěšila, děkuju! :-)

1 0
možnosti
Foto

Danuš, ty sis tedy něco zavařila, ani jedna z dam se sem neodvážila, máš tu jen ŠVADLENKU. To téma zřejmě není pro dámské mozky, nejsi Ty náhodou převlečený muž za ženu? Dano, tady na DISKFÓRU je to momentálně jako na TURECKÉM TRŽIŠTI. Budeš muset tu prezidentskou funkci přece jen vzít. Pan Zeman s paní Merklovou Ti budou dělat osobní rádce. Děvčátko, Ty máš takové znalosti, že se bojím Ti dát jenom KARMU. Neexistuje něco většího? Je mi ale ctí, žes mi dovolila tykání ještě před tím VELKÝM TŘESKEM, teď už bych se neodvážil. Už Tě vidím jako nástupkyni oné MERKEL. Potom bych Ti chtěl dělat osobního řidiče. Vzpomeň si prosím POTOM na mě. Děkuji předem!;-D

1 0
možnosti
DT

;-D Teď jsem se až zakuckala, děkuju. :-);-) Jen nechme "maminu" na místě, a moje znalosti taky nejsou nic moc, jen jsem takové dítě hvězd, už od mala... :-) Krásný letní večer, Horste, tvoje návštěva moc potěšila. R^:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 972
  • Celková karma 19,86
  • Průměrná čtenost 1325x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.