Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^To je hezké a složité zamyšlení, taková mám rád. Pro odlehčení tématu nabízím teorii, kterou vyznávají kočky::-)

http://prazak.bigbloger.lidovky.cz/clanok.asp?cl=255247

1 0
možnosti
DT

R^ Nádherné!!! Přesně jste to vystihl. :-)R^ Kočky jsou chytré. 

Krásný večer a hezký víkend vám přeju! :-)

1 0
možnosti
Foto

No tohle!! Danuš, volím Tě za PREZIDENTKU VESMÍRU! Také Tvůj mozek je VESMÍRNÝ, co tam se všechno vejde?!!! Já ho mám jen na vesmírné blbosti, ale i tak jsem s ním spokojený. To přeji také Tobě, s IQ určitě 300R^!Ať žijí VELKÉ i MALÉ TŘESKY a KONEC TÝDNE!!

0 0
možnosti
DT

:-) Prezidentku to radši ne, ale proti rezidentce bych nic neměla. ;-D Moc a moc krásný víkend tobě i tvým blízkým! R^ Mějte se krásně a hezky užijte sluníčko. :-)

0 0
možnosti
JD

Protože zrovna opět, ve chvílích klidu, čtu Pratchettovu Vědu na Zeměploše, moc se mi tato úvaha líbí. 

A těším se na reakce čtenářů, kteří budou přicházet s vlastními "teoriemi" doplněnými slovy jako "objektivní", "jasně daný fakt", "to ví přeci všichni", "jen hlupák by tvrdil něco jiného" 

Vám karma.

2 0
možnosti
DT

Děkuju za návštěvu i za karmu. :-) Na těchhle úvahách mi přije prima, že dokázáno není vůbec nic a my se můžeme stejnou měrou rozhodnout věřit v boha nebo teorii superstrun, nebo dokonce v oboje zároveň. Osobně si myslím, že věda jednou boha najde v nějaké zatím neznámé dimenzi a nebude to vůbec ničemu protiřečit.

2 0
možnosti
  • Počet článků 972
  • Celková karma 19,86
  • Průměrná čtenost 1325x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.