Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AF

pane Haslbauere, níže v diskuzi máte ode mě poštu ;-D

 

Rychle tam jukněte, než to paní Tenzler zase smaže

0 0
možnosti
Foto

Áťo, kdybyste se psala Fürst, nemusela byste být hřebenem na střeše. Já jsem vždy toužil mít příjmení krátké a komické, nepovedlo se. To je jen mimo téma, echo máte pod poslední poštou. Kdysi jsem napsal povídku Dopisy bez známek. Také blog skýtá tuhle vymoženost ušetřit. Teď přichází čas oběda, přeji všem diskutérům i autorům DOBRÉ CHUTNÁNÍ!

0 0
možnosti
Foto

Tohle mi není moc jasný:

"Díky zrychlujícímu se rozpínání vesmíru dochází k inflaci informací"...

Jinak dobrý R^

0 0
možnosti
HP

Moc jasné to není autorce textu;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Někde jsem četl, už nevím kde, že v Jupiteru jeden čas probíhala termonukleární jaderná reakce jako ve Slunci. Pak vinou jeho nedostatečné velikosti vyhasla. Bylo by zajímavé mít dvě "slunce," kdyby vydržela do dnešních dnů:-)

0 0
možnosti
DT

:-) Díky za návštěvu a krásný večer. R^ Možná máme trochu štěstí, že Jupitera máme, vychytá spoustu "smetí", které se k nám vydalo z Oortova mračna,  a přitom nevadí svou gravitací naší oběžné dráze. 

Také si někdy představuji, jaké by to bylo, žít v systému s dvoujhvězdou. R^ Měli bychom víc světla? Měli bychom vůbec ještě noc? Dovolila by nám evoluce existenci, při které se nemusíme regenerovat a nemusíme spát? :-)

1 0
možnosti
AF

Paní Tenzler - o vesmíru se snažíte psát, ale například o Vatikánu toho moc nevíte!!!

 

Níže v diskuzi tvrdíte, že Vatikán odstoupil od tvrzení, že Země je placka. Mýlíte se. Neodstoupil! Ale začíná prý uvažovat o tom, že se přeci jenom objevují náznaky, že by Země mohla být kulatou. Ale ještě musí vyčkat na výsledky další církevních výzkumů ;-D 

 

Papež František totiž prohlásil v interview pro Radio Vatikán následující, cituji:

"Papst Franziskus setzt seinen Reformkurs offenbar unbeirrt fort: in einem Interview mit Radio Vatikan gestand er erstmals ein, dass die Erde vermutlich doch keine Scheibe ist.

„Inzwischen gibt es vermehrt Hinweise darauf, dass die Kirche in dieser Frage nicht ganz richtig lag“, erklärte der Papst. Zwar müsse man noch laufende Untersuchungen abwarten, jedoch deuten bisherige Ergebnisse auf eine runde Form der Erde hin."

 

Ráda bych vás upozornila na význam německých slovíček "vermutlich" a "vermehrt". Hoďte si je prosím do Google-Übersetzer a uvidíte, že to s těmi vatikánskými novotami zase tak horké není.

0 0
možnosti
Foto

Dano, nejde jen o vesmír, ale i jiné schopnosti, které máš. Tady se veřejně přiznávám,

nominoval jsem Tě na BLOGERKU ROKU 14 už před časem. Vím - já - že tam patříš hlavně proto, že nepolitizituješ a ještě hlavněji, myslím že nepatříš ani mezi hašteřivé závistivé ženy. Ve svém věku si tohle konstatování mohu nejen dovolit ale i zodpovědět.

0 0
možnosti
AF

možná, že se znáte osobně, ale já jsem paní Tenzler poznala v diskuzích jako úplně jinou ženu, než ji znáte vy.

0 0
možnosti
AF

Děkuji za zkopírování všeobecně na wiki dostupných informací do jednoho jediného článku.

 

Velice jsem se poučila, bohužel ale stále nevím, co si o tom všem mysleli moji předkové. Nikdy jsem s nimi (alespoň v dostupné generaci) na toto téma nehovořila.

Vím ale zato naprosto přesně, co si moji předkové mysleli o lidech, kteří lžou a pomlouvají druhé a nejsou schopni se dodatečně omluvit, když jsou o to požádáni. Takovými lidmi pohrdali a považovali je za zbabělé!!!!

 

Myslíte, že byste mi už konečně mohla říci, ve kterých skandálech jsem byla na iDnes involvována, resp. hrála nějakou roli. To jste totiž o mě tvrdila v diskuzi.

0 0
možnosti
DT

:-) Rádo se stalo. R^ Přeju krásný den. :-)

0 0
možnosti

Nejen předkové. Islám učí, že země je placatá.

0 0
možnosti
DT

No nazdar, od toho ustoupil dokonce i Vatikán. :-) Díky za návštěvu a přeju hezký den. R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS