Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DT

:-) Omlouváte se na nesprávném místě

0 0
možnosti
Foto

velice se těším na to až pan Švadlenka bude mířit na kolečko Egely Wheel iontovou pistolí a bude pak tvrdit, že ruka střílí ionty na ozubení kolečka a roztáčí jej :-) Nebo až vám bude tvrdit, že jde o tepelnou výměnu , to se asi pak zhádáte jako psy :-) 8-o

0 0
možnosti
DT

:-)Na vašem místě bych radši moc nespekulovala.

0 0
možnosti
Foto

a na fcb máte odkaz na ty vaše české neposkvrněné akademiky o které se tak vehementně opíráte, pak zase neopíráte  , tedy jestli najdete v záplevě svých profilů moji zprávu. Máte tam namodralou fotku a v pozadí zeleň.

0 0
možnosti
DT

Tak ono stačí kliknout na Fb a najít tam moje jméno. To, co považujete za "záplavu profilů", jsou nejspíš jiní lidé. Ale to neva, s tou fotkou by to mohlo souhlasit. :-)

0 0
možnosti
Foto

holotropní dýchání by jste potřebovala jako sůl, možná by jste se zbavila té nabubřelosti, falešnosti a familiérní podbízivosti a vlezlosti  :-)  To že máte titul z vás nedělá lepšího a objektivnějšího člověka .  O tom, že mi někdo zalhal a já jsem ho při lži několikrát nachytal, tak k tomu nepotřebuji žádné dobrozdání ani razítko. To, že se kroutíte jako had je váš problém a svědomí . Klidně se zde očišťujte , je to váš blog , pro mne jste lhala a nic na tom nikdo nezmění , vaše lži lze vystopovat na mých diskuzích a klidně vám k tomu speciálně vypracuji odstavec do blogu o aktivitách spolku Sisyfos a nebo další článek zde o přístroji EW .

0 0
možnosti
DT

Ono by úplně stačilo, abyste vysvětlil, kde jsem podle vás lhala,  místo co byste odváděl řeč jinam pomocí osobního napadání. :-) Možná vám to jindy funguje - u mě máte smůlu. Takže - kde že jsem to podle vás o vás lhala? :-)

0 0
možnosti
DT

Vy pořád nechápete, co je to fyzika, žejo? :-) Takže co byste rád, něco klasického, jako Planc nebo Dirac nebo spíš něco hipovního jako Witten?

0 0
možnosti
Foto

pan Švadlenka nemohl nikomu nic vysvětlit , protože o volných radikálech ve spojitosti s užíváním oxidu chloričitého člověkem, nebyla žádná klinická studie vypracována .

0 0
možnosti
DT

Chemické reakce jsou předvídatelné. Na to nemusí nikdo dělat studii. :-) A že se z dezinfekce štěpí voné radikály není ani moc překvapivé.

0 0
možnosti
Foto

přijde mi velmi tristní a smutné, že vzdělaní lidé ze sebe dělají před celým, světem hlupáky .

0 0
možnosti
DT

Jakého vědce mám probrat příště? :-) Chtěla jsem původně Zelingera ale nechám vás vybrat, Antoníne, když jste můj věrný fanoušek.

0 0
možnosti
Foto

vy jste taky volný radikál :-) neověřená a tendenční fabulace nic víc .

0 0
možnosti
DT

Ty volné radikály vám vysvětlil velice hezky pan Švadlenka. Pokud je tohle vědění součástí knih a učebnic, je dost legrační, když ho nazýváte "neověřenou a tendenční fabulací". :-)

0 0
možnosti
Foto

šaškárna s udílením balvanů , není zrovna něco čím by se věda měla pyšnit . Je to celé ostudou vědeckého stavu . Ty ceny neudílí věda ani akademie věd , ale ideový spolek , nic víc . Je to celé pavědecký a strašlivě hloupí ceremoniál . Stačí sledovat reakce ve světě a konkrétní případy, kdy se jistí pánové vždy jen ztrapní .

0 0
možnosti
DT

Vás prostě štve, že si dělají z ezoteriků legraci, nic víc. :-)

0 0
možnosti
Foto

vyprošuji si , aby jste se ještě někdy o mne kdekoliv zmiňovala . Mám naprosto čisté svědomí a lhát mě nedonutíte i kdyby jste mě do alelujá spamovala mé diskuze pod články . Kdo lže pro mne nemá žádnou váhu i kdyby měl desítky titulů .

0 0
možnosti
DT

Když odhlédnu od toho, že jsem o vás nikde nelhala - jste to momentálně vy, kdo spamuje moji diskuzi ezoterickými nesmysly. :-) No není to legrační? ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 968
  • Celková karma 19,32
  • Průměrná čtenost 1331x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.