Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

díky...a dále, viz Honza:-)

0 0
možnosti
DT

:) Díky i ode mne, přeju moc hezký sváteční den. :)

0 0
možnosti
Foto

R^Bohuzel jsem to prospal, tak diky za zprostredkovani:-)

2 0
možnosti
DT

Rádo se stalo. :) Krásný den celé rodině. :)

1 0
možnosti
JB

J88a45n 25B75í14l37e79k

28. 9. 2015 5:30

Protože jsem úkaz také sledoval, musím konstatovat, že do "krvavého měsíce" měl hodně daleko.

1 0
možnosti
DT

Ano, také jsem se divila, kde zůstala ta krvavost. Celou dobu zatmívání naprosto čistá barva. Možná to bylo až ráno, ale to jsem už spala. :) Krásný a příjemný den přeju. :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 976
  • Celková karma 19,44
  • Průměrná čtenost 1320x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.