Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DT

Děkuju. :-) Mějte krásný den a díky za návštěvu a milá slova. R^

0 0
možnosti
Foto

Škoda, že se toho nedožijeme, ale prý ještě letos, četl jsem, se na naši sluneční soustavu řítí jiná. Jsem nedočkavý:-)R^ Hezký začátek týdne všem WAHL Berlíňanům!!

0 0
možnosti
DT

Ach, ano tamten týpek... jak on se jmenuje... :-) Zase jeden mesiáš, co vypráví,že prý letos na podzim přiletí nová planeta ... R^ udělám o tom blog... R^

Přeju krásný den a hezký zimní týden do Norimberku. R^:-)

0 0
možnosti
TH

Žil jsem v domnění, že se k nám galaxie v Andromedě blíží rychlostí cca 400 km/s. Podle Vašich údajů to vychází na nějakých 114 km/s. Netvrdím, že mám pravdu, můj zdroj nemusel být přesný a ve výsledku je to stejně jedno. Lidská rasa v tu dobu už beztak asi nebude existovat.

Každopádně zajímavý článek, jako vždy.

0 0
možnosti
DT

Děkuju za návštěvu, Tomáši. Z různých zdrojů mám těch 400 000 km/h, například zde http://www.astronews.com/news/artikel/2012/06/1206-001.shtml, ale můžete mít pravdu, bude záležet, co přesně měří a jak to definují. Může to být lokální rychlost vůči lokální skupině galaxií. R^ Přeju krásný den. R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 976
  • Celková karma 19,37
  • Průměrná čtenost 1320x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.