Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Clanky o necem jako jsou vase se daji na rozdil od islamu a teroru für vzdy.

Kdyz jsem si asi pred 30. Roky koupil prvni Espresso Maschine, nedarilo se Mi napenit mleko, i zeptat jsem se italskeho kolegy. Odpoved byla polotucne a Studenten mleko a spravna nadoba. V Mnichovskych obchodacich jsem Beispiel a tak se vydal kramku pana Zacha v Allach. Stara Pani tam vyslechla me prani a utrousila mujch aufscheumn pfui dajfi a odesla dozadu aby se vratila s pozadovanou nadobou.

A pak se Mi to uz darilo. Dnes to ty kaffeeautomaty obstaraji samy.

1 0
možnosti
DT

Ta autokorektura textu je kouzelná věc. :-) Jestli jsem správně pochopila, jde o takovou tu nádobku s vrtulkou na dně? To se opravdu osvědčilo. R^

Já používám Nespresso, tuším... takovu tu věc z Lidlu, co udělá krásnou pěnu nafoukáním horkým vzduchem, zatímco vedlejší tryska z kapsličky vytvoří něco, co výrobce považuje za kávu. Je to dobré a rychlé doplnění k mému rannímu 1,5 litru "turka" s obyčejným krabicovým mlékem. (Tam nejde o požitek, tam jde hlavně o množství.)

Díky za návštěvu a krásný den, Vladimíre. :-)

0 0
možnosti
MS

Já, zaplať příroda, piju kávu bez mléka, které (kromě sýrů a jogurtů) bytostně nesnáším, takže ji mohu v klidu popíjet, aniž bych se rozptyloval procesy, které v ní právě probíhají. ;-D

1 0
možnosti
DT

:-)R^ Je fakt, že spousta lidí mléko nemůže. Na ty jsem v blogu úplně zapomněla.

Krásný den, Milane. R^ Mějte se moc hezky i bez mléka v kávě. :-)

1 0
možnosti

Nejlepší a hlavně smysluplné blogy na idnes. Čtu se zatajeným dechem ... mlčím jako pěna abych stabilizoval vše kolem sebe!

Přeji hezký den, milá Dano .-)

3 0
možnosti
DT

Děkuju za milá slova a jako vždy milou návštěvu. :-) Stabilních lidí není nikdy dost. V dnešní době... R^ Mějte krásný den, Michale, ať se vám daří. R^

0 0
možnosti
DT

Já děkuju za milou návštěvu. :-)R^ Letní sezóna vrcholí, je čas na letní témata. Na to-do seznamu je dál hvězda Mira a hned dvakrát blog o kolonizaci Marsu. Mars je ledový, optimální letní téma. :-) Krásný letní den, Horste. R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 971
  • Celková karma 19,87
  • Průměrná čtenost 1327x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.