Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

:-) Děkuju, mějte krásný den, Jaroslave. R^

0 0
možnosti

Děkuju a přeju vám krásný den, Jirko. R^:-)

0 0
možnosti

Vždy si Vás rád přečtu a vždy dávám karmu. J

1 0
možnosti

Děkuju, jsem moc ráda, že se vám líbí. Děkuju za přízeň, Jaromíre, jste na mě hrozně hodný, R^mějte krásný den.

0 0
možnosti

:-)R^ Hlavně ta zmínka o Star Treku mi udělala radost. Původně jsem chtěla na blog o Denebu navázat blogem o Denobule Trix, pověstném hvězdném systému, ze kterého pochází doktor Phlox z páté řady seriálu (Enterprise). Moje oblíbená postava, skvělý humor. R^

Ale pro ne-trekkie by to asi bylo příliš... fádní. :-)

1 0
možnosti
Foto

R^R^R^R^Dano, jako obvykle......Někdy rozmýšlím, co vylovíte třeba za 3 roky, protože já Vás chci číst i za 3 roky;-D

0 0
možnosti

Děkuju. :-) Také o tom někdy přemýšlím. Možná začnu znovu recyklovat první témata, jistě se tu a tam věda zase posunula a je tam něco nového.

Jinak témat by bylo dost, ale docházejí taková ta všeobecná, co se dají zjednodušit. Ale pořád se děje něco nového, právě probíhá internetem, že vědci ofotili atmosféru hvězdy Antares a asi zachytili gravitační vlny jednoho masivního gama záblesku. Denně by se dalo najít pět-deset novinek.

Také by tam bylo ještě hodně chemických prvků, se kterými si lze blogově hrát. :-)

Mějte krásný den, Alžběto, a děkuju za milá slova a přízeň. R^

2 0
možnosti

G56e12o30r50g96e 85H63o65l12y

28. 8. 2017 13:21

Jako obvykle, velice zajimave a poucne.

2 0
možnosti

Jste na mě moc hodný, George, děkuju. :-) Krásný den přeju za oceán. R^

0 0
možnosti

R^ Opět pěkně podané i s úvodem do magnitudy, která mě štvala z jejího principu, jako proč něco vymyslet jednoduše, když to jde složitě a ještě s ohledem na tradici, ale jde to natrénovat s pomůckou, např. vím, že Polárka má relativní m 1,97 a 3 setiny do dvou, tedy 0,03 relativní má Vega atd. Třeba se to bude někomu hodit.:-)

0 0
možnosti

R^ To je dobrý můstek pro zapamatování. R^ Mě magnituda fascinuje už jen z toho důvodu "proč je to takhle křivé"? Asi je v tom podvědomá touha všechno rozebírat a narovnávat. :-) Mějte moc hezký a úspěšný den, Waldo, ať se daří. R^

0 0
možnosti

Ode mne karma a poděkování.

0 0
možnosti

Děkuju, jste moc hodný. Přeju vám krásný den, Vlastimile. R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Jací ti dávní Řekové byli KANONI, žít dnes, možná by Řecko mělo jiné bohatstvé než jen to přírodní. Dano, děkuji! R^R^R^R^

0 0
možnosti

:-) Někdy si tak myslívám - čím ono to vlastně je? :-) Děkuju já, a to za návštěvu a za přízeň, Horste. Krásný den celé rodině! R^

0 0
možnosti

R^R^Tak to je tedy pěkný macek. Až "řachne" jako supernova, nadělá ve svém okolí asi pěknou paseku. Ještě, že je tak daleko. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 967
  • Celková karma 19,02
  • Průměrná čtenost 1332x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.