Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PV

P31a86v86e92l 64V34é47b75r

8. 3. 2018 11:13

Věci v jednotlivostech dokonale známé, ale v článku dané dohromady v zajímavých souvislostech. Děkuji moc.

(uff, konečně můžu dát karmu. Dost bolo Muska!!!)

0 0
možnosti
DT

Ještě bude jeden Musk... ale dám trochu pauzu. :-) Abych vás moc nezlobila. R^ Mějte krásný večer Pavle a díky za přízeň.

0 0
možnosti
WW

Všechno zlé je pro něco dobré. Četl jsem několik diskusí, ve kterých už fanatici akceptují rozdíl mezi businessem a výzkumem, že ta zlá NASA nebyla nikým převálcovaná, ale že v naprosto vlastním zájmu umožnila to tzv dotované podnikání dalšímu subjektu, kterému předává své technologie a know-how, aby bylo urychleno praktické vyuźití jedné služby soukromníka, kterou zatím dělá dobŕe a že výzkum vesmíru zcela jistě nebude a nemůže být v režii soukromníků. To je si myslím úspěch a Mars, který v podstatě odstartoval kritiku a pitvá možnosti soukromníka a usvědčuje jej z falešné propagandy (prý vize), dobře doplní předešlé. R^

1 0
možnosti
DT

Díkybohu za to!

Díky ovšem spíš vám, protože vy především pomáháte zvrhnout tu divnou představu, živenou samochválou Muska a jeho PR oddělení.

Takže díky i vám za to! R^

0 0
možnosti
PV

P72a30v52e55l 44V61é94b28r

10. 3. 2018 14:14

Mě, paní Dano, nezlobí, že kritizujete zrovna Muska - neznáme se, není to můj kámoš, není to můj polobůh a v podstatě o něm zrovna moc nevím (a nepovažuji to za něco, co by mně chybělo). Vlastně ani bych nevěděl, jak vypadá, kdyby neměl epizodní roli v seriálu "Teorie velkého třesku" a nevysílali by to předevčírem...

Nelíbí se mi ale ten lov na lidi, kdy se začne kritizovat málem každé gesto a předepisuje se, co měl dotyčný udělat, aby to bylo košer a vyhověl našemu kritickému pohledu. Mluvím teď obecně a nemyslím jenom Muska. Věřte mi, tady v Čechách jsme si takových honů na lidi užili dost a dost, a co horšího, ještě si užíváme a užijeme. Proto jsem na takové hony dost alergický, i za cenu toho, že občas odsoudím oprávněnou kritiku.

1 0
možnosti
DT

Rozumím.

U Muska to myslím není hon, jen uvádění na pravou míru. Jeho přemrštěná sebechvála vyvolává nutně stejně intenzivní korektury.

:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 968
  • Celková karma 19,24
  • Průměrná čtenost 1331x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.