Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Titulek je docela sugestivní, hned mě napadlo, že vliv je, ale zcela nepatrný. A kdy se teda mám vážit?;-DR^

0 0
možnosti
DT

Musíte se vážit poté, co jste vyběhla na nějakou dvoutisícovku. Jednak jste výš ohledně centra Země, jednak jste jistě pár kilo shodila už jen tím výstupem s váhou v baťohu. R^ Optimální situace.

Tak mě napadá... co by mi asi řekla kontrola na letišti, kdybych si s sebou do letadla vzala váhu... :-)

Krásný den přeju, na váhu nehleďte, Kláro. :-)R^

0 0
možnosti
OU
DT

:-) Ale na rentgenu by se mohli divně tvářit.

0 0
možnosti
Foto

+1 :-D Hlavně to, co člověk při vybíhání shodí.

Váhu neřeším... dokud zapnu kalhoty. ;-)

0 0
možnosti
DT

R^ To je správný přístup. :-)

1 0
možnosti
PV

P33a19v95e11l 92V53é43b88r

17. 3. 2018 8:47

To já kalhoty zapnu. A co se přelejvá, to tam zjevně nepatří...

1 0
možnosti
  • Počet článků 969
  • Celková karma 19,00
  • Průměrná čtenost 1329x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.