Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Vím, že se opakuji, ale ...

Mám rád vaše články. A hlavně záběr, který máte.

Doufám, že vaše studnice námětů je bezedná :-)

Karma

0 0
možnosti
DT

Děkuju. :-) Jste na mě moc hodný.

Budu se snažit, přeju krásný večer, Pavle. R^

0 0
možnosti
JB

"Člověk přes Vánoce přibere kilo, nejezdí výtah a v desátám patře se diví, jak je na tom špatně. Teď se to vyjasnilo.

2 0
možnosti
WW

:-)R^

Výhoda je, že dolů se už tolik nenadře.

2 0
možnosti
JB

R^Opravdu zajímavé, tohle by mne nikdy nenapadlo počítat, protože takové výsledky bych ani ve snu nečekal.

1 0
možnosti
DT

R^ Někdy je matematika a fyzika docela legrační. :-) Přeju krásný den, mějte se hezky, Jirko.

1 0
možnosti
Foto

V 35. sekundě jsem to vzdal... ;-) Skutečně je to tak důležité psát, že délke je 3 minuty? Měřeno kým a proč?

0 3
možnosti
MS

Něco konkrétního k tématu byste neměl ? :-P

1 0
možnosti
Foto

No já nevím, kafe i čaj mi v práci vždycky vystydnou rychle, viz můj umrzající článek. Možná tomu i napomáhám svýma studenýma rukama, co se snažím o hrnek ohřát... Tak mě hned napadlo vyhození na mráz, ale máte pravdu, že zchlazení stejně bude trvat déle než minuty.;-)

0 0
možnosti
DT

:-) ... leda byste měla ruce s teplotou mínus mnoho set stupňů. R^ Krásný večer, Kláro. Mějte se moc hezky a zůstaňte ohřátá na příjemnou provozní teplotu. R^

0 0
možnosti
DP

Často dovedet popsat zajímavě i zdánlivě velmi jednoduché jevyR^

0 0
možnosti
DT

Děkuju za milá slova, Dane - jsem ráda, že se vám líbilo. Mějte krásný večer. R^:-)

0 0
možnosti
DT

Děkuju za návštěvu. Mějte krásný večer, Waldo. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Porovnání ohřívání s ochlazováním zas tak velká věda není. Raději bych viděl, jak jste došla k tomu zrychlení či překonání gravitace použitím 4187 J a vzorce 2E=mv na druhou. Dík.

0 0
možnosti
PV

P22a85v31e44l 33V52é53b40r

22. 3. 2018 16:46

Prostým porovnáním, pane kolego, prostým porovnáním. Známe hmotnost, známe energii. Není nic snazšího, než z toho vypočítat, jakou rychlost získá nebohé těleso toto energií, nebo o kolik se zvihne ještě bědnější těleso, pokud se mu v gravitačním poli zvýší potenciální energie o danou hodnotu.

2 0
možnosti
Foto

R^Tak a teď už vím, proč mám pořád takový hlad;-D

Hezký článek, Danko. Díky, přeju příjemný den:-)

0 0
možnosti
DT

:-)R^ Je to jednoznačně zimou. Mám pocit, že mám hlad půl roku. Mějte krásný den, Vy i zvířátka a díky za milou návštěvu.

1 0
možnosti
MS

R^ Zajímavé, zejména ta názorná ukázka ekvivalentů energie. K tomu ochlazování by se ještě dalo dodat, že se nemusí dít jen snižováním teploty okolí, ale taky třeba prouděním vzduchu. Někde jsem se dočetl, že tání ledové kry ledové kry by se dalo teoreticky zpomalit, nebo zastavit, kdyby se na ni stříkal hadicí proud vody.

0 0
možnosti
DT

R^ To je zajímavé, to jsem neznala. :-)R^ Z hodin na škole si ještě pamatuju, že konvekce převládá do 600 stupňů a přenos zářením nad 600 stupňů celsia.

Mějte krásný den, Milane a děkuju za návštěvu. R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 967
  • Celková karma 18,99
  • Průměrná čtenost 1332x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.