Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dano, velmi se Vám omlouvám. Měl jsem mylný pocit, že jsme si tady tykali. Děkuji za pochopení. Přání otcem myšlenky...V

0 0
možnosti

:-) To nevadí, klidně mi tykejte, já zase nevyzvána všem vykám a mluvím na ně křestním jménem. :-) Krásný den, opravdu se neomlouvejte. R^

0 0
možnosti
Foto

Dano díky, často při čtení Tvých článků jsem perplex, neboť lehkost, s níž nás obdarováváš velmi zajímavým poznatky, je neuvěřitelná. Čtu od Tebe všechno, píši málo. Omluva.

0 0
možnosti

Jste na mě moc hodný, děkuju. :-) Neomlouvejte se, vše je na bázi dobrovolnosti.

V diskuzích si pro změnu počtu já, často velice zajímavé věci. R^ Přeju krásný den, ať se vám daří, Marceli. R^:-)

0 0
možnosti

R^ O problémech Saljutu 7 jsem doposud nic nevěděl. Budu se těšit na příští článek.

0 0
možnosti

:-) Jsem ráda, že se vám líbilo. :-) ?Snad vás nezklame ani ten blog o Saljutu. Na konci budou linky na zdroje, které se po letech objevily a zabývají se tím podrobněji. Film je poněkud upravený aby to bylo "hezčí". Například nikdy do stanice nemlátili kladivem a také tam nehořelo.

Přeju krásný den a díky za návštěvu. R^

1 0
možnosti

Děkuju a přeju krásný den, mějte se hezky, Jirko. :-)

0 0
možnosti

R^ Pěkně podané. Kdo by měl zájem o průběh zániku pořízený ESA ze Španělské internetové TV, kde lze vidět explozi a mnoho hořícího smetí, zde:

https://www.youtube.com/watch?v=Bxljl3or5XM

2 0
možnosti

Také pěkný ohňostroj.

0 0
možnosti
Foto

Tak mi zase nic nespadlo na hlavu. Doufám, že jsi byla řádně vyšlehaná abys nám neuschla;-D

0 0
možnosti

:-) Tady žádní Češi nejsou, takže se nešlehalo, oslavila jsem velikonoce klasickým způsobem vařením a pečením. :-) Krásný den do Norimberku. R^

0 0
možnosti

Díky za linky i za návštěvu, George. Přeju krásný den za oceán. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Danko, krásný svátky ! Film jsem si nedávno stáhnul a těším se až najdu vhodnou chvíli :)) Osud tý čínský stanice jsem po očku sledoval ale ty jsi první od koho vím, že už je v oceánu.

0 0
možnosti

Děkuju za milá slova i návštěvu, Mílo! :-) Přeju krásné svátky Tobě i tvým milým, ať se vám daří. :-)R^ Moc hezké Velikonoce přeju! R^

0 0
možnosti
Foto

Dano, děkuji, přiznávám, že jsem vůbec nezachytila, že nad námi lítá něco čínského. Díky, že už to (byť s křížkem po funuse) vím.

0 0
možnosti

R^ Už patří do klubu vyvolených, už jim spadla první opravdu velká věc... :-)

Krásné velikonoční pondělí, Jani. :-) Mějte se moc krásně! R^

0 0
možnosti
Foto

R^Zajimavy clanek. Danko, preju hezke Velikonoce:-)

0 0
možnosti

Děkuju moc a vám také krásné svátky! Díky za návštěvu. :-)R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS