Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A já si nestihla nic přát, když jsem se to dozvěděla až teď.;-D

Hezké Velikonoce, Dano!

0 0
možnosti
DT

:-) Možná to funguje i takhle zpětně u toho videa. R^ Děkuju, vám také krásné Velikonoce, Kláro. R^

1 0
možnosti

Karma a díky za počtení:-). "Dobývání kosmu" mě drží od mala - 60. léta, roky mého útlého dětství, byla tímto tématem prosycena, tak asi proto ...

0 0
možnosti
DT

R^ Dnes tohle zažívají lidi v Indii a Číně. :-) Je vlastně jedno, kdo tam bude první, hlavně když to bude letos.

Krásné velikonoční pondělí přeju, Petře, mějte se moc hezky. R^

0 0
možnosti
Foto

;-DR^ tak ať se přání plní.....to přeji všem a nejenom u padajících hvězd a těles;-D

0 0
možnosti
DT

Díky za milá slova i za milou návštěvu, Alžběto. :-) Já na ni čekala, ale bylo to příliš pozdě, usnula jsem u toho a probudila se, až když bylo po ní. Naštěstí pilní fotografové a filmaři nezaspali. :-) Krásný velikonoční svátek přeju. R^

1 0
možnosti
PV

P26a84v47e82l 20V64é54b77r

2. 4. 2018 8:48

Pěkné, a hezky shrnuté. Dobře se to četlo. Díky! ̈

P.S. Ten nadpis, ten mně připomněl jeden kreslený vtip od Renčína:

Pod noční oblohou byli dva a on jí povídá:

"Miláčku, něco si přej. Padá hvězdička ... sakra, přej si to zatraceně rychle, to není hvězdička, to je bombička!"

2 0
možnosti
DT

:-);-D Drsné... :-)

Děkuju za milá slova, Pavle, mějte krásné sváteční pondělí. R^

0 0
možnosti
DARM

Ta podoba se Saljutem... člověk si hned připadá o třicet let mladší.

2 0
možnosti
DT

:-)R^ A jak se zdá, mají i stejné problémy.

Krásné velikonoční pondělí, vám i vaší paní, Rudolfe. R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 970
  • Celková karma 19,65
  • Průměrná čtenost 1328x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.