Diskuse

Astrologie - jedna z prodejných sester skutečné vědy

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mně se někdy před 20 lety dostala do rukou kniha, kde nějaký astrolog předvídal budoucnost. Mimo jiné, že nástupcem tehdejšího papeže Jana Pavla II. bude náš kardinál Vlk, což jsem považoval za naprostou ptákovinu, ale tyto úvahy psala tehdejší naše média. Podobných "předpovědí" tam bylo více. Škoda jen, že jsem zapomněl jméno onoho astrologa i název knihy. Určitě bych se nyní velmi pobavil. Za článek karma R^

0 0
možnosti

Vy už teď bavíte svým nekritickým šířením ruské propagandy a absencí logického uvažování.

0 2
možnosti

Teď jste to těm šarlatánům pěkně natřela. :-)R^

V 70. až 80. letech byly hodně populární kondiciogramy, zpracované na sálových počítačích. To byla taky pěkná ptákovina. :-)

0 0
možnosti

Však ano. Podobný nesmysl jako astrologie. V 80. letech vám kondiciogram vypočítalo i mé Atari, a to nebyl žádný sálový počítač.

1 0
možnosti
Foto

Karma. Vystihla jste to dobře. I tu víru v předpověď. Já sám, i když je mi jasné, že je to nesmysl, po spuštění počítadla čtu aktuální horoskop. Ta porce optimismu mi tak trochu "naladí" hlavu do pozitivního uvažování. Co kdyby, že? ;-)R^R^R^

0 0
možnosti

Teď jste mi připomněl, že jsem někde viděla hrozně hezký horoskop, který nechválí.

https://fungate.cz/wp-content/obrazky/2014/08/uprimny-horoskop.jpg

Pozor jen pro otrlé povahy. :-)

Mějte krásný večer, Ladislave, a díky za návštěvu. R^

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
4 0
možnosti

Děkuju a přeju vám krásný den. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

R^Ač jsem zažila spoustu věcí, které si neumím vysvětlit čistě racionálně, svádět to na hvězdy a planety pro mě není...

Ale loni na začátku léta si jedna kolegyně stěžovala, že je jí blbě a že to je kvůli Merkuru. Pak mi máma říkala, že se s někým nepohodla a ségra taky v té samé době a že za to mohl Merkur. Z nějakého důvodu jsem i já v té samé době dostala parádní zásah od někoho, kdo ke mně pronikl nezvykl blízko.8-o Tak že by na tom přece jen něco bylo? V každém případě, jak slyším o Merkuru, dodnes se směju.;-)

0 0
možnosti

Děkuju za návštěvu a přízeň, přeju krásný den. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

J14a20n51a 61M76a64j54o84v93á

19. 4. 2018 15:28

Dano, díky za čtení k malému přemýšlení. Nevím, proč, ale celou dobu jsem si vybavovala kentaura z Harryho Pottera a jeho větu: "Mars je dnes velice jasný." R^

0 0
možnosti

:-) Jsem ráda, že se vám líbilo, Jani.

Vám i celé rodině - přeju krásný večer. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Zrovna včera jsem na Vás myslela, navštívila jsem planetárium v Brně. A zjistila jsem, že nejsem k tomu člověk povolaný, neboť jsem naprosto nezvládla audiovizuální pohled na oblohu. Musela jsem mít přivřené oči;-)

Gratuluji k nominaci blogerky rokuR^

0 0
možnosti

Děkuju moc, za milá slova i návštěvu. :-) Já se k něčemu přiznám - já jednou v planetáriu usnula. :-) Oni tam mají tak krásnou muziku a měkká sedadla, a jak mi ho sklopili...

Jestlipak se to stává i ostatním? :-)

Mějte krásný večer, Jitko, mějte se moc hezky. R^

1 0
možnosti
Foto

To jsou mi věci? U mě jsi bogerkou roku každý rok!!R^R^R^R^:-)

0 0
možnosti

Jsi moc hodný, Horste, děkuju! Je tu spousta blogerů, kteří píší skvěle - a mezi ně patříš svými lidsky živými a moudrými blogy i ty! Krásný večer do Norimberku! :-)R^

0 0
možnosti