Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DT

Děkuju a přeju krásný den! :-)R^

0 0
možnosti
Foto

:-)R^Já věděla, že mražená pizza je průmyslový hnus.A stejně si jí někdy koupím, ale vyjímečně.

0 0
možnosti
DT

R^ Někdy je to prostě rychlejší. A není to nic, co by vás mělo sklátit do hrobu, to zas ne... je to jen taková... :-) hodně důmyslná potravina.

Krásný den, Šárko. R^

1 0
možnosti
WW

R^ Vynikající. Oběd asi dnes vynechám. ;-D

0 0
možnosti
DT

Jé teď mám špatné svědomí. :-) Snad nemáte kvůli mně hlad!

Mějte krásný den, Waldo, mějte se moc hezky! :-)R^

0 0
možnosti
DP

Z těch vzorců se mu udělalo šoufl.:-) Nechápu, jak to někdo může kupovat a jíst. Pizzu jedině domácí nebo z osvědčené restaurace.

0 0
možnosti
DT

R^ Jsou ale i horší věci... :-) Ten dole zmiňovaný margarín nebo třeba namátkou mě napadá bujónová kostka (jakákoliv). :-)

Krásný den, Dano, mějte se moc hezky a díky za návštěvu blogu a zájem o věc. R^

2 0
možnosti

Mě fascinují reklamy na pizzu, kde zdůrazňují "křupavé" těsto - dva centimetry silné;-D Tak to je fakt skoro drzost.

Do těsta na pizzu dávám ještě trochu olivového oleje.

Protože mě vaření docela baví, snažím se kupovat v obchodě jen to, co neumím:-) (resp. se doma udělat nedá)

Blog skvělý, jak už je u Vás, Dano, jasné!R^

4 0
možnosti
DT

Děkuju za milá slova! :-)

Taky se snažím, hodně dělám sama - ale můžu si to také dovolit, mám na to čas. Ti, co chodí do práce v podstatě nemají šanci, snad leda o víkendu. :-)

Mějte krásný den, Marie! Vaše návštěva jako vždy potěšila. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Dano, jsem "ANTIPICÁK!" Samozřejmě jsem ze zvědavosti ochutnal, tak jako hamburgry, ale nestaly se favority do mých úst. Zdravím Tě tentokráte jako KUCHAŘKU! R^R^:-)

1 0
možnosti
OU
Foto

R^Danko, pizzu mám rád. Třeba quattro formaggi a mnohé další. Napsala jste to moc hezky, ale chuť si zkazit nenechám, to bych po čtení Vašich článků časem asi nemohl jíst nic;-D:-)

Přeji Vám krásný den:-)

2 1
možnosti
DT

:-) Děkuju. :-)

Rozhodně na tu pizzu neumřete, to je fakt. A je to rychlá a jednoduchá varianta pro ty, co přijdou večer z práce a potřebují honem udělat něco k jídlu. R^

Také tu pizzu miluju. :-) Dělám ji tedy sama - a mám jedno "vylepšení", dávám tam syrečky. Tedy takové německé jako syrečky vypadající sýry, ony nesmrdí. Říká se tomu Handkäse (ruční sýr). Udělají takový skvělý šmak a nanesou na pizzu novou strukturu, když se nahřejí, tak dělají obrovské bubliny... :-)

Krásný den přeju, ať se vám daří! A děkuju za milá slova. R^:-)

2 0
možnosti
DT

Udělejte si svou. R^ Recept na těsto je v blogu, poválíte, necháte asi tak půl hodinku nebo hodinku vykynout (podle toho, jak je teplo), rozválíte to na placky, potřete kečupem nebo protlakem a dáte na 7 minut zapéct. Pak se to obloží tím zbytkem (aby se nespálil, když by se měl péct celou dobu) a putuje to zase na pár minut do trouby (až voní nebo se to líbí). Jednoduché, bez vychytávek. :-)

Mějte krásný den bez pizzy i s ní, děkuju za návštěvu. R^

3 0
možnosti

KarmaR^. To naložené maso, to bude asi, že ho na tu placku naložili, ne?:-)

S citronanem (citranem) sodným jste mi připomněla tátu, byl odborníkem na kyselinu citronovou.

0 0
možnosti
DT

:-) Nechtěla jsem to do blogu psát, může to být jen můj dojem... ale opravdu mi vytanulo na mysli slovo separát, který se pak tvaruje a následně naloží, aby se mohl tvářit jako salám. :-) A to jsme asi ještě rádi, že do toho nenamelou chcíplé rumunské koně (jak se nedávno rozneslo).

Mějte krásný den, Petře, a díky za zájem a návštěvu blogu. R^

1 0
možnosti
JK

A co kyselina hydroxylová?

0 0
možnosti
DT

Víte jaká je smrtelná dávka? 18 kilogramů. S tím si opravdu hlavu lámat nemusíte. :-) Tolik nevypije nikdo. To je ... 36 piv... :-)

Krásný den přeju a díky za návštěvu a zájem o chemii. :-)R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 970
  • Celková karma 19,65
  • Průměrná čtenost 1328x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.