Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jé, Vy jste zaujala redakci! :-)

K pěkně zpracovanému článku poznamenám jen jedno - slovo "aroma" se nemusí skloňovat, to ale není typické. Čeština se u příslušných slov drží mnohem víc původní latiny než němčina, takže opravdu se říká i v běžné mluvě v množném čísle "aromata". ;-)

1 0
možnosti

Díky za upozornění, jste moc hodný. :-)R^

Koukám na to, skutečně... dali to na "titulku". Asi taky rádi její pizzu.

Mějte krásný den, ať se vám daří. :-)R^

1 0
možnosti

Tak to shrňme. Nateriálové náklady cca 20-25 Kč, energie do 5,- Kč , No a na mzdy a zisk je tedy z jedné pizzy bratru cca 90,- Kč :-) při ceně okolo 120,- Kč za kus. A v kontextu s článkem, tedy se složením - no nekup to ;-D

0 0
možnosti

Jestli chcete jidlo za cenu surovin, tak si ho holt musite varit doma.

1 0
možnosti
Foto

J27a26n78a 56M83a43j20o35v39á

23. 4. 2018 21:05

Tak jsem článek poslala našemu mláděti

(Já: V ledničce máš koprovku, jedeme do Prahy, uč se.

On: OK

Po návratu:

Já (s pohledem upřeným na koprovku) Co jsi jedl?

On koupil jsem si pizzu, potřeboval jsem se projít.)

Asi ten pocit dospělé svobody...

1 0
možnosti

:-)R^ Oni tak hrozně rychle vyrostou a začínají si dělat co chtějí.

Možná by taky nebo od věci mu přísně nakázat "a koukej si koupit pizzu, ohřej si ji v troubě, zapni ji na 180" :-) Zaručeně si namaže chleba s máslem, v tomhle věku.

2 0
možnosti

A co jako? Kdybyste tam dala znázornění molekuly látek, co jsou v listovém salátu, bylo by to stejně "strašidelné".

1 0
možnosti
Foto

Souhlas ! Nerozumím skoro ničemu - jsou ty zmiňované substance dobré, přijatelné, snesitelné nebo špatné ?

0 0
možnosti

Znova opakuji a prosím, nepouštějte se do jogurtů, bo fakt nevím, co bych jedl....;-D

1 0
možnosti

:-) Jogurty ... :-) To by byl asi opravdu dlouhý blog... ;-) Už jen všechny ty "ovocné" přísady...

Krásný den, Petře, mějte se moc hezky a díky za milou návštěvu. R^

0 0
možnosti

Nekupuji,tudíž to nejím...

1 0
možnosti

R^ Když člověk nemusí je to optimální. R^ Sama jsem taky přešla na domácí výrobu. Krásný den, Hano, mějte se moc hezky. :-)

0 0
možnosti

Ještě že takové srač..nekupuji

1 0
možnosti

:-) Přijďte někdy zas - třeba si v blogu pochutnám na něčem, co kupujete. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Včera jsem si vzpomněla, že jste slibovala rozbor pizzy, a tak jsem ji preventivně nekoupila. A koukám, že jsem dobře udělala. Ač jako chemik zvládnu ty citráty, askorbáty, acetáty i biologickou produkci, vy to podáváte tak reálně, že člověka přejde chuť.:-)

Kdybyste chtěla další tipy - všemožné ty musli a proteinové tyčky (hlavně s polevou, ať to stojí za to), extrudované obiloviny v jakékoliv podobě, a prý i dětská mléka jsou složením docela humus.:-/

1 0
možnosti

To víte, beru to s jídem hodně osobně. :-) Člověk je tak nějak automaticky osobně zainteresovaný. :-)

Děkuju za tipy!! R^ Vidíte, ty extrudované obiloviny by mě vůbec nenapadly. Měla jsem optimisticky za to, že se to nějak... ve vakuu? Bez zbytečných nechutností? Podívám se po nich... :-)R^

Dětské věci jsou hardcore... :-/ Člověk by čekal, že pro děti to alespoň dělají bez experimentů...

Krásný den, Kláro, díky moz za zájem o věc a přeju překrásný den! R^

1 0
možnosti

J51a65n 19H60a90r13v21a89n

23. 4. 2018 17:54

Já kdysi v Bibione měl pizzu přímo z pece. Od té doby jsem horší nejedl, všechny mražené byly neskonale lepší. Ale je pravda, že složení jsem nikdy nečetl.

1 0
možnosti

Nevěřím,že pizza z pece je horší,než koupená u nás v obchodě.A už vůbec ne v Itálii.

1 0
možnosti
Foto

Já ,,Italka" jsem si mraženou pizzu koupila po návratu do Čech jednou, a pak jsem si přečetla složení na krabici. Už nikdy víc!!

4 0
možnosti
  • Počet článků 968
  • Celková karma 19,24
  • Průměrná čtenost 1331x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.