Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J48a67n53a 45M98a26j58o94v36á 4305982106773

A jo, být blíženec, to beru. Být dvakrát je výhodné - víc se stihne :-). Vám Dano R^

0/0
28.4.2018 20:13

D40a80n72a 38T96e60n38z49l69e19r 5660472225873

R^ Někdy má člověk pocit, že potřebuje víc než 24 hodin denně. :-) Díky za milá slova a přeju krásný den, Jani. R^

0/0
29.4.2018 6:24

M87i78l12a33n 98S22t17e86h38l39í66k 7390249313841

R^R^

Tak jsem zjistil, že už nejsem Ryba, ale Vodnář !8-o Co mám dělat ? :-)

0/0
27.4.2018 13:38

D25a37n78a 68T45e96n46z90l32e29r 5620592285773

Nejsem sice odborník (jen se odborníkům na astrologii pošklebuju) ale podle mě byste se měl rychle odnaučit plavat. :-)

Díky za návštěvu a zájem o blog. Krásný den vám přeju, Milane. R^

+2/0
27.4.2018 14:05

M58a85r96i86e 37Š70í26p33k95o10v87á 5692522524427

...a běžet s konví pro vodu:-))))

+1/0
27.4.2018 14:08

W70a67l45d17a 64W54i81n87t78e76r 6907509861799

R^;-D

0/0
27.4.2018 16:19
Foto

L13a45d62i88s18l78a53v 69S52t85r60n67a90d 7404771804748

Hezké, karma. R^

0/0
27.4.2018 9:59

D53a93n57a 61T61e26n52z63l33e76r 5970282205463

Děkuju za milá slova. Mějte krásný den, Ladislave. :-)R^

0/0
27.4.2018 10:58

B29o38ž53e91n63a 34K80r44i72v88o11ň25a59k55o95v63á 6501197961113

To jsou ale nesmysly ;-D ;-D

0/0
26.4.2018 22:49

B46o56ž38e28n51a 28K20r34i84v12o54ň50a41k48o41v39á 6461477241553

To jsou ale nesmysly;-D;-DRv

0/0
26.4.2018 22:48

D92a19n30a 68T60e45n66z96l67e69r 5350872305183

:-) Přesto se astrologie drží už po tisíciletí, navzdory nelogičnosti, navzdory nesouladu s tím, co zjistí různé vědecké disciplíny. Nakonec to je všechno jen v psychice lidí. My lidé si umíme strašně dobře namlouvat, co je potřeba. V tom není astrologie výjimečná. A může být často i hůř, když pak na neznalosti vykvete fanatismus.

Přeju krásný den, Boženko. R^

+3/0
27.4.2018 2:45

J98i71r10k35a 50B44r24u56n58n70e43r 4598822219237

R^

0/0
26.4.2018 21:29

D66a26n12a 94T51e18n37z36l69e66r 5150612235663

Děkuju za návštěvu, Jirko, mějte krásný den. :-)R^

0/0
27.4.2018 2:39
Foto

K24l75á66r29a 33T48ů68m38o21v96á 2783414467598

Tak teď jsem z toho úplně zmatená, jelikož podle toho "správného" zvěrokruhu jsem střelec a ne kozoroh. Teda já ten střelec být měla, ale nechtělo se mi ven, jenže to bych pak byla hadonoš a v tom aby se prase vyznalo (a prase jsem podle Číňanů;-D). Stejně na horoskopy a spol. nevěřím, stejně jako na to, že jméno určuje osud. To mi jako naši určili osud tím, že zabodli kudlu do knihy "Jak se bude jmenovat vaše dítě?", protože bylo nutné vyplnit kolonku?8-o

Jen malý dotaz, fakt si vodnář a ryby vyměnili místo?

+1/0
26.4.2018 16:45

D58a34n10a 62T54e82n11z53l33e92r 5780102715453

To jsem určitě prohodila já. :-) Kouknu se na to, díky za upozornění. R^

On se dá vypočítávat osud i podle čísel - také docela dobré... :-) R^

Mějte krásný večer, Kláro, ať se vám vydaří. Jste Hadonoš? No vidíte, nejlepší souhvězdí... :-)

+1/−1
26.4.2018 18:48
Foto

K39l67á44r82a 11T88ů44m93o76v39á 2583714537378

Podle toho "aktuálního" zvěrokruhu jsem už střelec, klasicky těsně kozoroh. Ten na mě nakonec sedí nejvíc, ale možná proto, že to tak "má být". Numeroložku máme v práci, už jsme rozebraní snad všichni.;-D

0/0
26.4.2018 21:02

W14a14l26d20a 70W77i76n44t66e52r 6177399651709

R^ Držte se toho Střelce ;-D

+1/0
27.4.2018 0:13

D52a72n50a 33T76e33n97z53l62e95r 5390562255643

:-) Numera mě celý život míjela, ale jistě je to také povedená takškařice. R^

+1/0
27.4.2018 2:38

W57a69l13d81a 38W72i48n28t75e68r 6387939671949

R^ jj, z 3x3 vyrobit čerta, tj že se devítka obrátí a trojka šestku rozmnoží třikrát podle počtu použitých cifer. To by jeden prostě zaplakal. ;-D

0/0
27.4.2018 2:50

D11a91n74a 70T33e73n51z13l88e35r 5940302385603

Mají to bezpochyby promyšlené. :-)

Tak mě maně napadá... kde by asi bylo dnes lidstvo, kdyby se všechna kreativní energie věnovala do skutečných a potřebných projektů. R^

0/0
27.4.2018 3:07

W51a30l79d24a 62W22i85n95t48e34r 6117919311339

To máte jako s Hérónovým parním strojem, respektive turbínou, která se nedala využít a zdokonalit kvůli ostatnímu chybějícímu a navazujícímu a tak to zůstalo bohužel jen u hračky. Astrologie sice byla od počátku spjata s psychikou podle toho, co se děje na obloze, ale kromě předpovědi zatmění či jiných úkazů, nebylo ji možné nijak prakticky aplikovat kvůli absenci jiného, jako třeba dnes astronomii a proto to šlo do těch mysteriosních "projektů", pro které byla v podstatě stavěna. Je pravdou, že už před 2000 lety jsme mohli mít vlaky a dnes už možná létat na Mars na dovolenou, ale ta kreativita by se musela odrazit ve všech oborech, které hlavně musí na sebe navazovat, protože ty osamocené ostrůvky, jako např. Hérónova turbína a pod., nenajdou samy uplatnění a zaniknou. Ono taky neślo rozlišit, co je potřebné pro budoucnost a i dnes vznikají z našeho pohledu nesmysly, které po svém boomu zanikají, ale díky podrobným záznamům je možné je oprášit, takže se nemusí, narozdíl od minulosti, začínat neustále od píky a také se lépe předávají zkušenosti díky gramotnosti, což se odráží v technologickém pokroku atd. Máte pravdu v tom, že kdyby se využil veškerý potenciál do něčeho užitečného, vypadalo by to tady jinak, ale i ten potenciál je nutno od něčeho vybudovat, třeba kutáním neznámých nerostů v hodně dávné době. ;-)

0/0
27.4.2018 4:33

D96a81n94a 81T64e13n51z70l30e68r 5320502235533

R^ A také asi v sobě máme zabudovaný nějaký kód, který nás nutí zkoušet strmé cesty a zbytečné slepé uličky. V tom množství se to pak ztratí a jeden k cíli nakonec dojde. R^

Takže je to vlastně v pořádku. Příroda ví, co dělá. :-)

0/0
27.4.2018 7:16

W80a77l85d18a 44W86i76n55t87e23r 6417559191159

R^ Přesně tak. Volíme cestu nejmenšího odporu jako vše v přírodě a jako vše v přírodě si svůj životní prostor vytváříme s využitím okolí v účelu přežití právě těmi cestami, ať slepými či ne. Takové ty směšné povídačky o technicky vyspělých civilizacích, po kterých měly zbýt jakési zlaté šperky v podobě raketoplánů s důrazem na kormidlo a zadní výškovky, které žádný pták nemá (ve skutečnosti jsou to létající ryby, které mají vše uvedené a asi se indiánům natolik líbily, že si je vyráběli jako šperky), ale když se to zváží, ony "raketoplány" se musely z něčeho vyrábět, někdo musel vymyslet a zajišťovat přepravu materiálů, další vymyslet radiovou či jinou komunikaci...a mnoho dalšího současně, prostě dnes bychom museli nacházet plno bordelu po dávné infrastruktuře a pokročilé industrializaci, což se nenachází (o to úspěśněji fosilie prehistorických zvířat) a tím padají pohádky o technologické UFO-Atlantidě, která mohla být vyspělá, ale maximálně tak kanalizací, politikou a veslicemi. Zdá se, že pokrok kluše jak nejrychleji to umí s využitím veškerého potenciálu a brání mu v tom v podstatě jediná překážka - náboženská ideologie. Klidně by to šlo vztáhnout i na případné emzácké planety a jejich vyspělost, ovšem ani tam se nevyrobí jen tak raketa, do které nasedne emzák. aby se proletěl přes Galaxii - všechno chce svůj čas jak po evoluční stránce a katastrofických náhod k tomu dopomáhajících, tak i onen potenciál, který se musí z něčeho postupně a současně nastartovat. Je možné, že ani případní emzáci nebudou technologicky dále než my a třeba se zrovna vypořádávají se svým náboženstvím. ;-D

+1/0
27.4.2018 8:30

D52a50n68a 41T51e27n16z17l40e22r 5640352195793

R^ Vidím to stejně.

Čistě statisticky vzato bychom mohli být mezi prvními (hvězda druhé generace, žlutá, stabilní, dost dlouho k dispozici větší množství energie). Pokud tedy má někdo létat po galaxii v korábech, tak jsme to my. Než se ale vydáme kamkoliv (abychom strašili cizí civilizace) chtělo by to udělat další skok ve fyzice a umožnit nějakou o dost rychlejší variantu přemisťování v prostoru.

Za to, že lidi vidí v různých rádoby-UFO malůvkách něco smysluplného asi stejně může ten samý efekt, který nás nutí vidět něco smysluplného v horoskopech.

Když už jsme u těch malůvek a jejich vyhodnocení... Stejně je ale legrační, že by UFOni měli používat žárovky a podobné věci, vždyť dokonce už i EU to zakázala... :-)

0/0
27.4.2018 8:38

W98a20l90d21a 97W41i24n69t47e92r 6577439561509

R^ Naprosto souhlasím. Právě dnes jde vidět, že nápadů na papíře je sice mnoho a mnoho, ale zrealizovat je není čím a jak. Přísně se začaly posuzovat patenty "pro budoucnost" a celkově je to nevyvážené, tj že v jednom oboru je sice zaznamenán úspěch, ale závislý obor má problém to realizovat, protože jinde to funguje jen v teoretické rovině a nedá se aplikovat na něco, co potřebuje ten další. Je naprostou pravdou, že ze stagnace by pomohl nějaký skok ve fyzice, protože jinak se zahrabeme v mobilech s plno neužitečnými kravinami, poskytující iluzi pokroku. O těch generacích hvězd jsem už také uvažoval a tak nějak mi to vycházelo podobně, že technologickým pupkem vesmíru jsme nejspíš jen my, popřípadě by se mohl někdo vyskytnout s nepatrným náskokem, který stagnuje. Prostě někteří ufologové nepochopili, že k životu jsou třeba prvky, tak jako k těm UFO a to bez jisté populace hvězd prostě nejde a vymýšlejí kraviny o civilizacích s náskokem mnoha miliard let - kardinální blbost. S malůvkami to samé - proč by si super-pokročilý emzák vybíral takové technologie, které jsou velmi nevhodné a spíš jsou odrazem chudé fantazie toho, kterého nenapadlo nic lepšího, než něco takového něčemu přisoudit a navíc, "žárovky" měly úplně jiný význam, ale to by fantastu asi bolelo nastudovat si něco z historie a pak si to v šutru přečíst už se smysluplným obsahem. :-)

0/0
27.4.2018 9:24

D92a80n50a 18T93e46n27z78l98e90r 5980942475723

R^

Co se toho dalšího pokroku týká, jsem optimistická. Kdysi lidstvo slezlo ze stromu a rozdělalo si oheň. To mu dovolilo osídlit celou Zemi. Teď jsme přitom, kde se lidstvo snaží slézt ze Země a osídlit si Sluneční soustavu. Stejně jako tehdy - i dnes část z nás neví, k čemu ty divné nové móresy budou a nač je (ten oheň) dobrý. Ale možná nám ta dnešní analogie k ohni (elektřina) pomůže vytvořit soustavy vesmírných teleskopů, zjistíme, čím by se dalo cestovat rychleji než dosud - a tak nám to dovolí si skutečně osídlit i bližší vesmír.

Čekáme na novou fyziku - a UFO, které by k nám bylo bývalo mohlo docestovat, by s tou fyzikou muselo být obeznámené. Na rozdíl od Dänikena, i když u toho mám silný dojem, že on sám ví, že šíří bludy, ale halt se s tím vydělávají peníze rychleji a bezpracněji než hoteliérstvím někde v Alpách. R^

0/0
27.4.2018 14:36

W47a72l52d19a 77W95i55n76t32e29r 6567769891829

R^ Tvrdím to samé někde bůhvíkde výše, že pokrok půjde stále rychleji, jak to jde. Oheň zapálil blesk, později na to stačil křemen a pazourek...to je takový milník, který přišel jakoby sám od sebe (nebudu brát v úvahu kapacitu mozkovny tehdejších lidí) a nebylo potřeba k tomu sofistikovaných technologií, ale to další, např. elektřina, o které se vědělo, "potřebovala" dráty a to už máte těžbu, metalurgii, dopravu, strojnictví, elektrotechniku... Ještě v minulém století šlo mnoho vyrobit doslova na koleně (lidé "vytrénovaní" bolševikem potvrdí) a dnes v době nano, pokročilé chemie, kvantových technologií, čipů atd.už na koleně nějakou náhradu nesvedeme. Specializace a závislost na specializaci dalších dělá pokrok a jde to s poptávkou stále kupředu jako lavina, ovšem také je to křehké, protože kdyby nějaký článek vypadl, pokrok se zastaví a momentálně je tím článkem stagnující fyzika, která by mohla, ale nemá nástroj, protože ten nástroj může poskytnout zase ten, který je závislý na výsledcích fyziky a nejen jí. Už se raději mluví o nějaké technologické hranici a to spíš budeme mít hologramy projektované do vzduchu, skvělé dalekohledy a stroje s egem, než nadsvětelné motory. Souhlasím, že absence inteligentního mimozemského UFO s náskokem dejme tomu 100 000 let je doklad toho, že fyzika nelze ošidit a pokud ano, tak něco za něco, což je nevýhodné vzhledem k efektu, který od toho očekáváme. Daniken to v nějaké reportáži přiznal a omluvil se takovým způsobem, že co bylo, to bylo. Pro mě je to tak trochu nepochopitelné, protože bych osobně nemohl hájit něco takového, co si ověřím s jiným výsledkem a dodnes se v TV objevují přesně ty padělky, kterými argumentoval Daniken, ale třeba bych se nechal zlákat mamonem jako on a když blbost sama kvete, proč si nepočkat na ovoce . ;-D

+1/0
27.4.2018 15:31

D13a75n83a 17T70e64n24z58l71e55r 5410712615303

Ještě by se možná dalo spekulovat o tom, že možná "na dálku" nejsme vidět. Až v momentě, kdy sami začneme vytvářet ve vesmíru dostatek emisí, může nás někdo zaregistrovat a v těch miliardách hvězd vybrat právě tu naši k návštěvě. Obávám se ale, že je to planá naděje, dost emisí asi nebudeme vytvářet nikdy, museli bychom konkurovat záření Slunce a tolik zdrojů asi nebudeme mít nikdy.

Pro eventuální mimozemšťany jsme stejně daleko a stejně neviditelní jako oni pro nás. Mít solidní motory, co nás přenesou přes ty obrovské vzdálenosti - stejně bychom nevěděli, kam přesně máme letět.

+1/0
27.4.2018 17:50

W21a98l22d13a 93W50i32n73t49e47r 6657599931259

R^ Určitě se jednou podaří dosáhnout duchaplnější zlomek c a na papíře už takové plány, jak toho dosáhnout, existují, ale ani těsně podsvětelná rychlost nic neřeší a to nejen proto, že by to nešlo přežít a že by to vyžadovalo energii celé hvězdy, že by se muselo roky zrychlovat a roky brzdit, ale že samotná rychlost c je strašně malá už vzhledem k rozměrům Galaxie, která má zhruba v průměru 100 000 ly atd. Možná uź emzáci řízeně kvantově straší na dálku ve snaze dát o sobě vědět, ale prozatím na to nemáme know how a nevíme, který zdroj by to mohl zprostředkovávat a také, jestli jeho světlo k nám doletělo. Je to jen logický předpoklad, stejně jako je lepší díky teleskopům vytipovat cíl a pak letět, pokud není ten cíl vzdálen 10 000 ly. :-)

0/0
27.4.2018 20:05

F58i30l61i26p 56T44y75k33a17l 3905338813584

Pane Winter, nějak postrádám pointu této Vaší glosy. Zákony physiky existují bez ohledu na to, zda o nich víme či nikoliv. Odhaduji, že jich neznáme ani desetinu. Nejen physikální zákony ale i biologie nás staví před nová, dosud neznámá fakta jako na př.objevení jednobuněčných organismů, které přežily všechny dosavadní katastrofy na této planetě a jejichž existence se odhaduje na miliardu let. Někteří astrophysici tvrdí, že život na naší planetě nevznikl na planetě samé, ale že byl importován z jiných kosmických těles pomocí meteoritů. Ale jak a kdy vznikly živé organismy na jiných planetách? Ex nihilo nihil fit.

0/0
13.5.2018 18:38

F87i11l96i77p 16T44y35k65a32l 3175538823484

Milá paní, máte nějakou ideu, jaké částice by se mohly pohybovat vesmírem rychleji než photony? A i ty potřebovaly tisíce či miliony let, než dopadly od vzdálených hvězd na naši planetu. Umíme si my lidé představit nekonečnost kosmu?

Při poslední veřejné přednášce od Stephen Hawking 2017 při příležitosti 50. Jubilea NASA za asistence jeho dcery Lucy prohlásil, že pevně věří v existenci jiných civilizací krom té na naší planetě ale že je málo pravděpodobné, že s nimi budeme moci v dohledné době komunikovat. Ani pomocí nejmodernější technologie v CERN, Geneve, Schweiz, se nepodařilo prokázat existenci Antimaterie, která podle posledních hypothéz astrophysiků byla nutná ke vzniku vesmíru, tedy všech kosmických těles.

0/0
13.5.2018 18:07

P59a38v36e45l 51V21é70b97r 5109502932241

Měl bych připomínku k tomu, že bychom měl patřit k nejvyspělejším civilizacím: Ve výčtu astronomických důvodů (stáří hvězdy a podobně) milion let nehraje žádnou roli. A sami víme, že stačí rozdíl několika tisíců let (ba i stovek) a daná civilizace je někde úplně jinde. Takže, co se týče vyspělosti, stačí, aby UFOni měli civilizaci jen o pár tisíc let starší, nebo aby jim chyběl nějaký dějinný zvrat typu pádu starého Říma a ...

Podmínkou ovšem je, že skutečně existuje nějaká rychlejší varianta přemisťování v prostoru, o čemž na současné úrovni poznání nemáme ani potuchy.

0/0
27.4.2018 13:19

D24a27n53a 86T90e30n78z21l91e43r 5710512695583

R^ To je dobrý argument. Znamená to, že pokud nemá nic takového k dispozici nějaká rozvinutější (a statisticky vzato nutně existující) civilizace - asi nic takového není.

Vycházím samozřejmě z toho, že by taková civilizace s námi chtěla něco mít - alespoň ze zvědavosti.

Nacházíme se obyvatelné zóně galaxie - v místě, kde je dost hvězd ale ne zase až příliš moc (takže by jejich vývoj ten život kolem jiných hvězd statisticky častěji zahubil). A přesto to vypadá, že jsme sami.

0/0
27.4.2018 14:41

W24a68l58d35a 22W17i43n18t83e47r 6957719481229

Však Drakeova rovnice je nesmysl a je určitě dobré předpokládat, že nám "nikdo" nepomůže žádným kouzelným dárkem, což něco předurčuje. Právě na těch případných darech či hraček z nebes stojí víra transformovaná do ufovíry. Kdo by nechtěl vymačkat z emzáka technologie, nejlépe pro svou potřebu, ale bohužel se těch zelených mužíčků jaksi nedostává. ;-D

0/0
27.4.2018 16:19

D21a60n87a 60T13e62n90z27l80e77r 5400862735703

Když by se na nás přiletěli podívat - a chvíli nás studovali, tak by museli nutně zjistit, že nemá cenu nám cokoliv dávat. Dřív nebo později bychom to zneužili proti sobě navzájem nebo proti nim - a byla by jen otázka, kdo by byl na řadě dřív. :-)

+1/0
27.4.2018 17:52

W56a26l65d83a 74W92i95n11t48e73r 6377859791169

R^ Pokud je život možný jen na bázi uhlíku, zřejmě budou mít zkušenosti s vlastní agresivitou a z principu nic neposkytnou. Ufověřící rádi argumentují vyspělou duchovní sluníčkovou společností, ale jak by ti hippies technologicky zvládli stavbu "talířů" bez toho, aniž by alespoń někdo nebyl normální s pragmatickým myšlením a pracovní hierarchií . Zbývají jen samoopravující stroje, ale ani takové nepřistávají. :-)

0/0
27.4.2018 19:10

D42a16n90a 29T81e66n98z40l54e21r 5480162675963

R^Pravda... k vývoji bylo zatím vždycky potřeba nějakého konfliktu, tedy alespoň co máme zaznamenáno. Možná snad ten oheň... ale kdoví jak to bylo, jestli i on nebyl zpočátku jen způsob, jak vyhladit konkurující tlupu.

To s těmi stroji mě nenapadlo, ale je to dobrý argument - alespoň stroje by mohly z takové vysoce vyvinuté společnosti zbýt. A i kdyby se měla pak nějak navzájem vyvraždit nebo uklonovot k smrti, tak ty stroje by měly ve výzkumu vesmíru pokračovat. Vlastně když o tom tak přemýšlím, tak to jsou stroje, kdo je coby UFO pravděpodobnější.

To by byla pro kolegu Čermáka rána. :-)

Taky to vysvětluje, proč jsou kruhy v obilí geometrického tvaru. UFO stroje mají zálibu v matematice a mají humor. :-)

0/0
28.4.2018 7:28

W86a79l93d35a 43W71i61n67t80e22r 6957559251199

R^ Přesně tak. Výhody strojů, třeba po cestovatelské stránce, přímé přeměny energie k práci a jejího získávání atd jsou zřejmé, mohou mít své deterministické ego (to už není scifi) a z logicko-filosofického pohledu to vidím jako nejlepší cestu dobývání vesmíru nejen ve smyslu sběru informací. Šlapači kruhů věří, že jejich šlápoty řídí mimozemská vyspělá entita a je to vlastně jen pokračování náboženství s něčím, co nutně musí být nad nimi a jak jinak, než všemohoucně vyspělý. Teprve až dojde řeč na finanční kompenzaci části poškozené úrody, fanatismus buď na chvíli ustoupí, nebo u některých nabere teatrálního rozměru - ti všiváci jsou si naprosto vědomi, co dělají a spadají do stejné kategorii jako sprayer (agrosprayer). Je zajímavé, že jsou to povětšinou synáčkové bohatých tatínků - mají vše a prostě se nudí. Kruhověřící věří, že vrtulníky nad vyšlapanými obrazci jsou důsledkem zájmu armády - není to pravda. Vrtulníky jsou civilní ve vlastnictví pojišťovacích společnosti a jejich barvách, které zdokumentovávají rozsah poškození úrody. Fasádoví sprayeři, kteří jsou předáni policii a ona je stejně pustí má za následek to, že (to znám jen z doslechu) farmáři zabaví šlapači kruhu jeho trasovací GPS s vyhrazenou frekvencí, která stojí klidně i 3000-5000 EUR a takto si kompenzují škodu. Tatínek už znuděnému synáčkovi druhou nekoupí ;-D No, raději končím, protože jsem toho napsal dost a to předchozí psaní bylo důsledkem toho, že jsem musel něco řešit ve své práci, což zabralo víc jak 48 hodin nonstop a bylo se třeba odreagovat a nabrat duševních sil. :-)

+1/0
28.4.2018 19:27

D21a23n32a 26T82e84n83z74l86e21r 5150172715253

Ta komunita šplapačů obilí se poslední roky dost změnila, alespoň tady. Tu první generaci to přestalo bavit a jejich následovníci na tom budou asi stejně jako to popisujete - znuděné děti. Celkem to v Německu upadá, o to víc se to prý stěhuje na východ, takže kolega Čermák se může těšit na další přísun tajemností.

R^ Já rozhodně děkuju za milou diskuzi, jsem ráda, když blog pomůže k rozptýlení. :-)

Už dopředu varuju, že pondělní blog bude celkem hardcore. Nevím jestli přispěje rozptýlení ale fantazií oplývající jedinci asi budou potom špatně spát.

0/0
29.4.2018 6:36

W70a54l44d67a 34W97i24n68t79e11r 6517189541749

Ano, myslel jsem i na to a spíš jsem si pohrával s limitem daným populací hvězd a máte pravdu, že v tom limitu může být rozpětí i mnoho milionů let a pokud ti pŕípadní inteligentní emzáci neznají jen vodní prostředí, prošli si "formovacími" katastrofami a jejich pokrok šel v souhře všeho, aby se to vzájemně podporovalo, proč ne. Můj pesimismus směrem k tomuto je z absence "návštěv", takže asi svůj potenciál investovali jinde, přičemž jejich městy se neprolínají žádné antigravitační vlaky - to už by tady zvědavě nakukovali, protože nějaký princip antigravitace by mohl prorazit rychlostní barieru, tedy i oni případní se potýkají se stejnou fyzikou a proto jsem to spíš zprůměroval k nějakému technologickému stropu, který spíš odráží míru luxusu než vyspělost a proto máme šanci být těmi, na které oni budou koukat s otevřenou hubou nebo jiným otvorem. :-)

0/0
27.4.2018 16:01

D34a77n32a 35T50e88n29z41l87e31r 5330822225223

:-) .. nebo jiným otvorem. ;-DR^

0/0
27.4.2018 17:53

P91a82v30e36l 10V45é95b36r 5769382302271

K tomu nacházení bordelu bordelu po dávných infrastrukturách: Je tu jeden mechanizmus, který by mohl zahladit stopy po nějaké civilizaci (pokud by nebyla celoplanetární) - subdukce kontinentů. Ta by mohla hmotné pozůstatky nějaké civilizace zcela beze stopy zničit. Ovšem, ten proces by trval milióny let.

Mé romantické povaze by převelice vyhovovalo, kdyby nějaká taková civilizace existovala a my přece jenom našli po ní nějaké stopy, ale obávám se, že skutečnost by mě v tomto ohledu krutě zklamala. Zůstanu tedy u osvědčeného snění.

0/0
27.4.2018 9:00

W94a52l43d31a 74W74i39n19t49e19r 6877789651819

R^

Naštěstí máme Mars, který může něco schovávat i když asi najdeme jen ten náš šrot, ale prozatím by to mohlo vyhovět, tak jako se kdysi vkládaly velké naděje do Venuše a filmová studia na to pochopitelně reagovala. ;-D

0/0
27.4.2018 9:50

D95a39n65a 23T44e51n84z11l75e95r 5790252175183

R^ A odvrácenou stranu Měsíce. Kam by se už brzo měli podívat Číňané... R^

0/0
27.4.2018 14:42

W77a97l11d93a 15W33i92n75t97e66r 6567589521129

R^jj, na ten jsem úplně zapomněl ;-D

0/0
27.4.2018 15:34
Foto

L72a82d94i51s69l27a49v 66S70t63r93n77a41d 7934751474508

Z numerologie by mohl být taky "výživný" blog. Neuvažujete o něm? R^

0/0
27.4.2018 10:01

D58a66n31a 41T51e17n93z73l42e87r 5290412975653

Jen to ne. :-)

U astrologie je alespoň něco, s čím se dá oponovat, ale numerologie je tak ... exotická ... že bych ani nevěděla kde začít. :-)

Ale v příštích týdnech plánuju vždycky v pondělí udělat výživný blog o tom, čím se vyživujeme, když jíme průmyslové potraviny.

Na pondělí připravuju analogový sýr a umělé kraby. ;-)

0/0
27.4.2018 14:46
Foto

J84i98t82k38a 91Š11t38a54n89c68l21o36v47á 6108367910983

A já jsem do dneška nevěděla, že jsem "hadonoš"!;-DRaději bych zůstala "střelená";-)

0/0
27.4.2018 7:58

D98a60n26a 96T91e31n70z30l75e10r 5770372385293

Jitko, hadonoši jsou inteligentní pilní a pracovití a vůbec skvělí, říká horoskop. R^ Kdo by to nebral? :-) Krásný den přeju.

+1/0
27.4.2018 8:30
Foto

J34i71t96k18a 78Š58t64a83n45c21l13o76v61á 6298247690923

Danko, věřím vám a beru to!;-D

+1/0
27.4.2018 16:48



Žebříčky





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz