Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J77a14n58a 17M55a79j78o33v47á

28. 4. 2018 20:13

A jo, být blíženec, to beru. Být dvakrát je výhodné - víc se stihne :-). Vám Dano R^

0 0
možnosti
DT

R^ Někdy má člověk pocit, že potřebuje víc než 24 hodin denně. :-) Díky za milá slova a přeju krásný den, Jani. R^

0 0
možnosti
MS

R^R^

Tak jsem zjistil, že už nejsem Ryba, ale Vodnář !8-o Co mám dělat ? :-)

0 0
možnosti
DT

Nejsem sice odborník (jen se odborníkům na astrologii pošklebuju) ale podle mě byste se měl rychle odnaučit plavat. :-)

Díky za návštěvu a zájem o blog. Krásný den vám přeju, Milane. R^

2 0
možnosti
DT

Děkuju za milá slova. Mějte krásný den, Ladislave. :-)R^

0 0
možnosti
DT

:-) Přesto se astrologie drží už po tisíciletí, navzdory nelogičnosti, navzdory nesouladu s tím, co zjistí různé vědecké disciplíny. Nakonec to je všechno jen v psychice lidí. My lidé si umíme strašně dobře namlouvat, co je potřeba. V tom není astrologie výjimečná. A může být často i hůř, když pak na neznalosti vykvete fanatismus.

Přeju krásný den, Boženko. R^

3 0
možnosti
DT

Děkuju za návštěvu, Jirko, mějte krásný den. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Tak teď jsem z toho úplně zmatená, jelikož podle toho "správného" zvěrokruhu jsem střelec a ne kozoroh. Teda já ten střelec být měla, ale nechtělo se mi ven, jenže to bych pak byla hadonoš a v tom aby se prase vyznalo (a prase jsem podle Číňanů;-D). Stejně na horoskopy a spol. nevěřím, stejně jako na to, že jméno určuje osud. To mi jako naši určili osud tím, že zabodli kudlu do knihy "Jak se bude jmenovat vaše dítě?", protože bylo nutné vyplnit kolonku?8-o

Jen malý dotaz, fakt si vodnář a ryby vyměnili místo?

1 0
možnosti
DT

To jsem určitě prohodila já. :-) Kouknu se na to, díky za upozornění. R^

On se dá vypočítávat osud i podle čísel - také docela dobré... :-) R^

Mějte krásný večer, Kláro, ať se vám vydaří. Jste Hadonoš? No vidíte, nejlepší souhvězdí... :-)

1 1
možnosti
JP

J70i71ř81í 21P83l84í77v21a

26. 4. 2018 16:30

Věda vznikla z hravého poznávání. Nelíbí se mi, když se z toho dělá Věda. Věda s velkým "V" je také prodejná sestra; a vynalezla slovo "pavěda", aby ukázala, kdo jediný má nárok na pravdu. Tahle Věda napáchala i mnoho zla.

To, že astrologie i se svými nesmysly stále funguje, ukazuje na to, že má pro někoho smysl. Stejně jako víra v Boha.

Nicméně děkuji za tyto blogy, paní Tenzer - pro mne jsou užitečné.

1 1
možnosti
DT

Tam kde je Potřeba, tam se najde i Nabídka. Jsou i škodlivější pavědy, to je fakt...

Mějte krásný večer, Jiří, ať se vám daří. :-)R^

0 1
možnosti
Foto

Dano, tady najednou už nejsem LEV ale RAK. A já se v kůži LVA cítil tak fajn... Přesto Ti přeji vše dle tvého přání!!:-):-)

0 0
možnosti
DT

A já se přímo vyžívala v tom, jak jsem umělecká váha. :-) A přitom jsem byla celou dobu panna, naštěstí v tom nejsme sami. R^:-) Krásný večer přeju do Norimberku. :-) Tobě i celé rodině.

0 0
možnosti
DT

Děkuju. Jste na mě moc hodný. :-) Přeju krásný večer, Waldo. R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 967
  • Celková karma 19,01
  • Průměrná čtenost 1332x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.