Diskuse

Náhražky potravin - víme co jíme?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dano, mám rád vaše blogy. Tento je sice trochu z jiného těsta, nebýt to váš blog, možná by to těsto obsahovalo náhražku mouky a sušená vejce ;-) , ale je o to důležitější. Kéž by lidé četli a měli oči otevřené. Díky vám. Máte i můj hlas na blogerku roku :-) Pavel

1 0
možnosti

Děkuju, jste na mě moc hodný. Vážím si vašeho hlasu, díky. :-) Přeju krásný zbytek svátečního dne, Pavle. R^

0 0
možnosti

R^

Před mnoha lety byl ve Spiegelu velký článek otom, jak a co se dává do potravin.

Zůstaly mě v hlavě 2 věci. Grilované karbanátky z Lidlu ( velmi chutné), do kterých se “kouř”/přidává z lahvičky a připálené proužky jsou prostě nastřikaný, a potom statistika z Hamburg Messe, kde se vystavuje prodává potravinářská chemie. Obrat tam za pár let stoupnul o tisíce procent. Jinak Analog už se pár let nesmí označovat jako sýr a nesmí být ve stejném regálu jako opravdový sýr.

0 0
možnosti

R^ Děkuju. :-) Ten analog je zajímavá věc. Je to v podstatě na úplně všem, co je mražené a pak pečené. A lidi by většinou ani nenapadlo, že je to umělina.

Přeju hezký zbytek svátečního dne. :-)

0 0
možnosti
Foto

I52v30a40n 48M60a39r94e78k

30. 4. 2018 20:26

Karma p.Tenzler R^. . . . No veškeré uzeniny, i ty "nejvýběrovější" jsem přestal konzumovat už před drahnou dobou, kdy jsem v jedné takové "delikatese" v jejím složení objevil, že mimo jiné obsahuje 8% sušené dobytčí krevní plazmy ? ;-( Rv

0 0
možnosti

:-) Ouu... to je hardcore. To bude asi ten případ "za kanál by se muselo platit, tak to nasušíme (odpadní teplo je zadarmo) a prodáme to dál, on už to někdo zužitkuje".

A to je jen špička ledovce, je to ta část přísad, které tam jsou oficiálně a jsou certifikované. Když se do toho vloží spořivost a touha po zisku, skončí v průmyslovém jídle ještě i horší věci.

Mějte krásný den a díky za příspěvek a příklad... R^

0 0
možnosti
Foto

R^No nic, poprosim kocky, aby mi chytly mys. Aspon budu mit jistotu, ze je to prave a cerstve.

Hezky den, Danko:-)

1 0
možnosti

:-)R^ Ona i v tom separátku nějaká myška, co nestihla včas utéct... ale nebudu to moc přehánět.

Když to žerou kočky, tak to nemůže být špatné. Kočky jsou vybíravé... :-)

Krásný večer přeju, vám i kočkám. :-)R^

3 0
možnosti
Foto

R^Jednu dobu ty sýry s tukem nahrazeným rostlinným frčely jako "dietní". Máma mi to jednou nadšeně přinesla, jakou objevila úžasnost, no co budu povídat, šla jsem do vrtule. Pak jsem zjistila, že to není nijak neobvyklé. V Tescu mají dokonce něco takového v různých příchutích, má to nějaký italsko-francouzský název. Sýry kupuju jen poctivé mléčné. Jednu dobu jsem se snažila mléčné výrobky omezit a koupila za asi 70Kč ten veganský sýr. Chutnalo to jako umělá hmota, jestli se tohle přirovnání dá pochopit. Ale nikdy by mě nenapadlo, že je to ten s prominutím shit označený zeleným lístečkem a patřičně naceněný.8-o

Zbytek jsem nečetla, to bych asi nedala, pardon!

1 0
možnosti

Vy nejíte maso, viďte Kláro, pamatuju si to dobře? Po přečtení by vás to nemrzelo, že nejíte maso, řečeno jemně. :-)

Myslím, že je dobře, že to úřady trošku hlídají, protože dát lidské kreativitě volnou ruku, skončí to ještě drastičtějšími věcmi než jsou ty, co popisuju v blogu.

Krásný večer přeju, Vám i zvířátkům. :-)R^

1 0
možnosti

Nejlepší jsou stejně párky od Kolíka Aťsepicnu ;-) ...

0 0
možnosti

:-) Neznám... :-) Asi je to dobře...

Přeju krásný večer, Miroslave - a díky za návštěvu a zájem o věc.

0 0
možnosti
Foto

J83a82n22a 12M81a22j62o38v85á

30. 4. 2018 15:39

Tak, přečteno. Musím se víc zamýšlet nad sýry, tam si pozor moc nedávám.

Díky, Dano. R^

0 0
možnosti

Za nejhorší považuju fakt, že si klidně koupíte směsku - oni napíšou, že je v tom sýr. To, že tam jsou ještě i další přísady, už běžně člověk nezkoumá nebo netuší, co znamená, když je tam také rostlinný tuk. Ono to vypadá tak nějak nevinně...

R^ Krásný večer vám i rodině, Jani. :-)

0 0
možnosti

G44e32o81r77g20e 61H87o37l33y

30. 4. 2018 15:03

Dobre vyzkoumano a sepsano, diky za informovani publika.

Zde je neco na tento subject ze severoamerickych media:

http://www.foxnews.com/food-drink/2018/02/27/beef-industry-fighting-back-against-fake-meat.html

1 0
možnosti

R^ Díky moc za link, jste moc hodný, George, přeju krásný den za oceán. :-)R^

0 0
možnosti

Děkuju - a přeju krásný večer, Jirko. :-)

0 0
možnosti

No tak ted uz chapu, proc jsem do sebe jedno "krevetove nigiri" musel nacpat na silu a druhe jsem radeji vyhodil:-) Poprve a naposledy jsem to vyzkousel (tedy pokud nekdy nepojedu na dovolenou do Japonska).

0 0
možnosti

R^ My se vesmě ošklíbáme nad Asiaty, že jedí psy a kočky a hmyz... ale když se to tak vezme... ti psi a kočky jsou tam tradice a si je to daleko čistější a čerstvější než naše párečky... :-)

Upřímně řečeno - po té rešerši k tomuto blogu budu mít nějakou dobu s párky problém. :-)

Mějte krásný den, Jiří a díky za návštěvu.

0 0
možnosti