Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Danko, co vlastně jíte? Zbylo vůbec ještě něco, co se dá rozumě konzumovat, když nepočítám doma vypěstované produkty?:-):-P

0 0
možnosti
DT

:-) Já používám na vaření jen základní suroviny a to ještě jen ty, které jsou bez cukru - a tím myslím úplně. :-) Ale za to může jedna dost drastická forma vrozené nemoci v rodině. Jinak hřeším barvivy, aromaty a vůbec vším, co mi pomůže simulovat ovoce a zeleninu.

0 0
možnosti
ZS

.. neboli-li dobrou chuť, milé české hospodyňky ;-D

R^

0 0
možnosti
DT

:-) Lidstvo je vynalézavé. :-) Čím vyvinutější chemie a biotechnologie, tím kreativnější asi bude naše jídlo.

Krásný den, Zdeňko, mějte se hezky a díky za návštěvu. :-)

0 0
možnosti
DT

Děkuju a přeju krásný den, Alžběto. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

A to má bujón sympatický název. Dano, děkuji za informace bujónovéR^R^R^R^ a přeji hezký nový týden!!:-)

0 0
možnosti
DT

:-) Je to takový kujónský název. Lepší než v němčině "Brühwürfel". :-) Přeju krásný den Tobě i Tvým blízkým, Horste. R^

0 0
možnosti

Dano díky za článek. Ano, masox je čuňárna (stejně tak vanilkový cukr).

Kdo potřebuje k vaření tyto náhražky, neumí vařit.

Hezký týden!:-))

1 0
možnosti
DT

R^ Přiznám se k excesivnímu používání jak vanilkového aroma tak ještě i různých jiných (a asi taky daleko horších - jako meruňkové, kokosové, jahodové, ananasové, borůvkové... ach je jich spousta, mám z nich sbírku a dělám z nich zmrzlinu). :-) Ale masox mit do domu nesmí.

Výhledově plánuju blog jen o aromatech, o barvách do potravin, o různých "éčkách" (tak jako jsem psala o chemických prvcích "k čemu se hodí XY") - na světě je takových témat, která by mě zajímala, jen najít čas. R^

Děkuju za milá slova - a také přeju krásný týden, mějte se moc prima, Marie. :-)R^

0 0
možnosti
PK

Dano, mám rád vaše blogy. Karma

3 0
možnosti
DT

Jste na mě moc hodný, děkuju moc. Těší mě, že se vám líbí a přeju vám moc krásný den, Pavle. :-)R^

0 0
možnosti
PV

P96a61v23e41l 87V52é22b50r

7. 5. 2018 8:16

Inu, další chutný článek o nechutné věci. Karma a palec nahoru za záslužnou osvětovou činnost. Tady je: R^

Je to zajímavý paradox: Pěstovat obilí pro lidi je neúnosně drahé. Pěstovat řepku pro motory je v pořádku.

4 0
možnosti
DT

R^ A když si promítnete, co se všechno ještě z toho obilí dělá kromě chleba...

Díky za milou návštěvu i milá slova, Pavle, mějte se moc hezky. Krásný den! :-)R^

0 0
možnosti
VF

"Jsou levné, vždy poruce"...a páchnou.;-(

1 0
možnosti
DT

Páchnou? Vidíte, toho jsem si nevšimla... vlastně ano, tak nějak dost intenzivně. R^ Když se člověk podívá, co v tom je, tak se už ani asi moc nediví. :-) Krásný den přeju, Věro, mějte se moc hezky.

1 0
možnosti
DT

Jsem ráda, že se líbilo, mějte krásný den, Šárko. :-)R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 970
  • Celková karma 19,69
  • Průměrná čtenost 1328x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.