Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS
DT

Kdo to má rád, bude to pít i tak. Ať už na to dají nápis jaký chtějí. Američané vidí spoustu věcí přísněji než tady v Evropě.

Mějte krásný den, Milane, ať se vám daří. R^:-)

1 0
možnosti
RM

tak já na youtub viděla asi 10ti minutové video, kde s colou dělali kdeco. Třeba ji nalili do WC, aby ho vyčistili od vodního kamene. Byla pak celá bílá. Nebo nalili na silnici, kde byl vylitý motorový olej. Po chvíli spláchli vodou a nezůstal tam ani flek. Nic z toho jsem nezkoušela. Jinak já osobně colu nemůžu pít, protože po ní pak celou noc nespím. Když už na ní mám chuť, tak jedině ráno.

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

Hezký. Karma. R^ Stále mně ještě chemie i fyzika dokáže překvapovat. Některé věci jsem skutečně nevěděl. Velice čtivě a "polopatisticky" napsáno. Jen tak dál.

1 0
možnosti
DT

Děkuju. :-) Jsem ráda, že se vám líbilo, Ladislave. Mějte moc hezký den a děkuju za milou návštěvu. R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 976
  • Celková karma 19,44
  • Průměrná čtenost 1320x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.