Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PV

P40a76v96e84l 15V91é25b21r

6. 9. 2018 11:29

Již zrána jsem chtěl poděkovat za další pěkný článek a ve svém poděkování jsem hodlal predikovat, že některým čtenářům vašich vždy skvělých blogů pěkně zdvihne žluč (a měl jsem konkrétní představu komu). Želbohu jsem byl rád, že jsem se článeček alespoň přečetl a nebyl čas na odpověď. Až teď - a jsem asi prorok, protože moje předpověď se mezitím vyplnila. Jen houšť a větší kapky.

Je až s podivem, nakolik jsou někteří jedinci ochotni ignorovat realitu, jen aby prosadili, že ONI mají tu jedinou pravdu.

2 0
možnosti
OU
MM

...a díky za pěkný snímek "Černého ptáka" R^

0 0
možnosti
DT

Rádo se stalo, i když je to spíš vedlejší účinek. Tenhle obrázek se mi líbil nejvíc - ono moc těch obrázků tetelení bez copyrightu není. :-) Krásný den, Miloši, mějte se prima. R^

0 0
možnosti
Foto

Oddechla jsem si u "normálního" blogu. ;-) R^

1 0
možnosti
DT

Pro mě je to také odpočinek. :-) Jsem ráda, že se vám líbilo, děkuju. Mějte krásný večer, Aleno. R^

0 0
možnosti
Foto

Einsteinova TR ohledně tzv. "zakřivování časoprostoru" má i s popisovaným světelným efektem ve vzduchu společné to, že se také jedná jen o projevy hmoty v prostoru, vlivem vlastností jiné hmoty, probíhající v různé rychlosti trvání dějů.

Nejedná se o změny prostoru a času, jako nějakých "hmotných veličin".

0 0
možnosti
DT

Má to asi tolik společného jako křivý prostor a křivé zuby. ;-)

Krásný den, Jiří. R^

2 0
možnosti
Foto

I já se někdy tetelím, radostí! Hezký tetelový den, Danuš!R^:-)

0 0
možnosti
DT

Krásný den i Tobě Horste. :-)R^ Ať se vydaří. R^

0 0
možnosti
Foto

On ten vzduch nemusí být ani moc rozehřátý. Pamatuji si, jak se v zimě, při vymraženém a klidném vzduchu, kdy se dalo nasadit největší zvětšení, zkazil obraz, když si někdo třeba jen stoupl pod dalekohled a jím vydechovaný vzduch stoupal před objektivem. Když někdo otevřel dole pod kopulí dveře do vyhřáté chodby, bylo na nějakou dobu po pozorování.

3 0
možnosti
DT

R^ Nemáte (neměli jste) to jednoduché. R^ Ztěžuje to práci i fotografům i astronomům.

Krásný den, Rudolfe, Vám i Vašim milým. :-)R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 971
  • Celková karma 19,83
  • Průměrná čtenost 1327x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.