Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ND

Marnost nad marnost není to se mnou jednoduché, v tomhle jsem se ztratila, ale vodomerky na vodě jsou poetické, tentokrát bych dostala za 5, dělala jste co jste mohla, ale co už s fyzikalnima zabednemcema 

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
Foto

Pěkný článek. Běhání po hladině mne vždy fascinovalo. A běhá tak nejen hmyz, i někteří pavouci. U nás na rybníce máme lovčíky. Běhají ještě lépe, než ty vodoměrky. Lidem to moc nejde, už je to dva tisíce let, co se zadařilo naposled.

3 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti

Krásně jste to pojednala:-). Vodoměrky jsem vždycky s obdivem a závistí sledoval...

A jedničku i za grafiku - líbí se mi ty vysmáté protony v suterénu:-).

4 0
možnosti
DT

Děkuju, jsem ráda, že se vám líbilo. :-) Krásné odpoledne a díky za návštěvu. R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 972
  • Celková karma 19,86
  • Průměrná čtenost 1325x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.