Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak jsem si přečetl diskuzi a moje celoživotní přesvědčení, že tráva je zelená, se otřáslo v základech. Asi všichni znáte ten fotbalový hit: "Červená je tráva, fotbal to je hra"?

1 0
možnosti

:-) Ono by to znělo divně "Tráva nemá ráda zelenou, fotbal to je hra". :-)

Mimochodem, kdybychom prý žili u nějakého červeného trpaslíka, chladnější hvězdy než je Slunce, byla by prý muset být tráva černá - nemohla by si moc vybírat, jaké vlnové délky jí chutnají a jaké ne. Zajímavá představa.

Krásný den přeju, ať se vám daří. R^

0 0
možnosti

Jste moc hodný, děkuju. :-) A přeju krásný den. R^

0 0
možnosti
Foto

Vločky nemají strukturu vody.;-)R^

1 0
možnosti

R^ Ano, je to tou strukturou. A taky její elektrony (ty, které mají peníze na nákupy) nemají vůbec žádnou chuť na zmrzlinu. :-) Krásný večer, Kláro, ať se daří.

2 0
možnosti

Jejda to to bylo hezký, zase jsem se něco dozvěděla 

0 0
možnosti

Jsem moc ráda, že se líbilo, Naďo! Krásný večer, mějte se moc prima. :-)R^

0 0
možnosti

P44a19v57e87l 48V13é90b60r

3. 12. 2018 13:33

Pro mnoho lidí to bude zase poučný blog. Líbilo se moc. Jenom ta elektronová turistika se nám nějak rozmáhá...

0 0
možnosti

A bude hůř, protože na čtvrtek plánuju blog, proč je voda modrá. :-) Zatím konfrontuju syna (co studuje teoretickou fyziku) s nápadem, že mi to i vypočítá - ale zdá se, že to nejde. :-) Mějte krásný večer, Pavle, a díky moc za milá slova. R^

0 0
možnosti

P12a65v31e59l 89V12é75b42r

3. 12. 2018 13:34

Waldo, jaká byla cesta? Celý víkend jsem si vyčítal, že jsem ti sliboval vynikající podmínky a ty jsi přijel do takové sibérie...

1 0
možnosti

Názorně popsáno R^:-)

1 0
možnosti

Děkuju, jsem ráda, že se vám líbilo, Milane. Mějte moc hezký večer a díky za milou návštěvu. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Koukám oknem na červenou střechu, která je červená, protože elektronům v nejvyšších patrech červená nechutná. Jakou má ale skutečnou barvu? A co "zelené" túje stojící před ní? Paže, se kterou tohle píšu, jak se zbavuje letního opálení, tak bledne, protože elektronům v podkroví nechutná téměř celé barevné spektrum a vrací ho, odkud přišlo. Jakou barvu mám ale ve skutečnosti? Nejsem nakonec černoch a černoch bělochem?:-)

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
Foto

Už sám Goethe psal traktáty o podstatě světla. Kdyby měl přístup na Danin blog, nemusel se ztrapňovat a mohl se víc věnovat Ulrice. Kdo ví, jestli ho nenechala právě kvůli těm jeho představám o světle.

3 0
možnosti
Foto

Dano skvělé, ty skutečnosti jsem si nikdy neuvědomila. jako mno dalších jiných zákonitostí. po delší době jsem napsala fejeton, vyvěsím :)

0 0
možnosti

R^ Už jsem ho našla. Ufff... hezky se nám zahojte, Alžběto, ať se vám dobře daří... R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 967
  • Celková karma 18,99
  • Průměrná čtenost 1332x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.