Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Napřed se zahřeje, pak odfiltruje UV a až nakonec začne požírat barvy. Ale jak je to s černým mořem před bouřkou?

0 0
možnosti
WW

:-)Pokud je to jako jinde, tak se vyvěsí červená vlajka. Muže se vyvěsit i černá - to už je bouře na spadnutí, nebo už v blízkosti probíhá a to se fakt do vody nesmí. ;-D Pokud jde o barvu moře před bouřkou, tak za to může omezení "přísunu" světla a disperse. ;-)

1 0
možnosti
MS

Opět zevrubně pojednáno.R^ Já se ovšem spokojím jen s tím obrázkem, ukazujícím barvu vody v závislosti na hloubce.:-)

0 0
možnosti
DT

:-) Jen tam v té hloubce a ve tmě chybí světélkující rybičky.

Děkuju za milá slova i jako vždy milou návštěvu. Krásný den, Milane, mějte se moc hezky. R^

0 0
možnosti
WW

R^ Opět velmi pěkný a zajímavý blog.

Doplňuji, že zhruba do 40 rovnoběžky je moře modré, dále už díky dispersi zelenohnědé či zelenožluté a v polárních oblastech zelené.

0 0
možnosti
DT

:-) Děkuju.

R^ Jé vidíte, na to jsem nepomyslela. R^ To je skvělé!

Přeju moc hezký den, ať se vám vydaří.

0 0
možnosti
Foto

Dano, děkuji. R^Dlouhá léta jsem dumala, proč je někdy až černé, někde zelenkavé a tak. Díky moc a dořešíme chemii polodrahokamů, snad přes víkend, díky moc a srdečně zdravím;-D

0 0
možnosti
DT

Ráda. :-) A dávejte na sebe pozor, Alžběto! Krásný den, přeju (a pořád ještě myslím na vaše inkoustové pečivo, mám cukání udělat modré cukroví). R^

1 0
možnosti
Foto

Velice rád jsem si to přečetl. O modré barvě vody jsem přemýšlel, jsem rád, že už vím, jak to je.

2 0
možnosti
OU
  • Počet článků 968
  • Celková karma 19,30
  • Průměrná čtenost 1331x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.