Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To je mi líto. Bohužel to byl takhle narychlo jediný link, který jsem našla. Děkuju za milá slova a přeju krásný den! R^:-)

0 0
možnosti

:-) Opět pěkně podáno. Ale odkaz na ty protony v extázi mně nefunguje. :-(

0 0
možnosti
Foto

Dano, povedený konec týdne celé rodině!!:-)R^

0 0
možnosti

Děkuju :-) Tobě a Tvým blízkým také krásný víkend. R^

0 0
možnosti

Zrovna jsem si po ránu zapomněl glóbus, ale modré moře? Já si vzpomenu jen na Žluté, Černé, Rudé, Bílé...

0 0
možnosti

P67a77v70e95l 79V69é64b66r

7. 12. 2018 8:07

To proto, že modré moře je (nebo alespoň bylo) obvyklé a když byly vody některého moře nějakou přísadou zabarveny jinak, tak to bylo natolik zvláštní, že to dalo vzniknout jménu (a stačilo to k jednoznačné identifikaci).

1 0
možnosti
Foto

Pěkná pohádka pro děti a starce. Dávám karmu, ale že by za všechno mohla fyzika? Tak to ji křivdíte. Já si myslím, že za všechno můžou komunisti, tak mě to učil děda a ten měl vždy pravdu. Fyzika za nic nemůže, protože ta jen popisuje co vesmír páchá. Fotony různých barev? Tak z toho nebude mít pan Fikáček radost. Ale sranda musí být, i kdyby mě fotra věšeli. Fuj, tak to jsem přehnal, omlouvám se.

0 0
možnosti

Jojo... to se stává.

Krásný den přeju. :-)

0 0
možnosti

:-) Děkuju a přeju krásné odpoledne.

0 0
možnosti

No vida, já sem nikdy nad modrou barvou moře nikdy moc neuvažoval a teď, pomalu už v kmetském věku se ve vtipně a čtivě napsaném článku dovím, proč tomu tak je. Díky:-)

0 0
možnosti

Jsem ráda, že se vám líbilo, jste na mě moc hodný, Dane. Jako vždy, přeju moc hezký zbytek dne, ať se vám vydaří. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Dani, díky za informace, když zabírám vodu objektivem, často bojuji :-)

0 0
možnosti

R^ Bojujete s odrazem? Fascinuje mě polarizační filtr, s tím se dá tak krásně hrát...

Krásný den, Pavle, mějte moc prima odpoledne. A díky za návštěvu. :-)

0 0
možnosti

P74a13v36e56l 76V19é37b42r

6. 12. 2018 11:42

Pěkné shrnutí. Abych pravdu řekl, tak nejvíc se mi líbí zdůraznění toho, že odfiltrovávání jednotlivých částí spektra probíhá postupně. Mnoho lidí propadá představě, že takové děje probíhají ihned, na krátké dráze, nebo neprobíhají vůbec. Mají binární hodnocení jevů.

A elektronoví hoteliéři si mnou kvarky..

1 0
možnosti

R^ Já při plavání v nějakém otevřeném vodním toku nejvíc oceňuju tu afinitu vody k pohlcování IČ. To vždycky strašně chválím. :-) Všimněte si, je to fakt asi jen ten nejvrchnější metr, víc do hloubky se to nedostane a je to vždycky takový divný pocit.

Krásný den, Pavle, jsem moc ráda, že se vám líbilo. Děkuju. :-)

0 0
možnosti

Nádherné zbarvení vody v moři jsem viděla v Karibiku. Tam se zmrzlinář vyřádil. Světelný paprsek tam má hody. 

0 0
možnosti

R^ V příštím životě se tam odstěhuju. Lepší než to počasí tady, i když... letos bylo přímo karibské léto, jen to moře u toho chybělo.

Krásný den, Naďo, mějte se moc prima. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 967
  • Celková karma 19,04
  • Průměrná čtenost 1332x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.