Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Oddálit tvrdnutí lze také přilitím vody do tuhnoucího bláta. Tvrdne to pak mnohem déle. Nevím, jak je to s pevností, pro většinu domácího použití je dostačující.

2 0
možnosti
Foto

R^Ano, řidší tvrdne déle.:-)

0 0
možnosti
Foto

Dano, opět skvěléV;-DR^Připomnělo mi to jeden příběh z mládí, který možná dám do fejetonu. Zachraňovala jsem sádrovým odlitkem s vydlabanými listy syna jednoho profesora, aby neměl výtvarku na základce za 2. Samozřejmě, já netuše vlastností materiálu jsem si zavařila na celou noc......;-D

1 0
možnosti
DT

:-)R^ Rozhodně se na příběh těším. Mějte krásný den, Alžběto, ať se vám daří. R^

0 0
možnosti
PK

Výborné. Zase jsem se něco dozvěděl a pobavil. Přeji hezký den Dano.

Karma

0 0
možnosti
DT

Vám také hezký den, Pavle - a děkuju za milá slova. :-)R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 971
  • Celková karma 19,82
  • Průměrná čtenost 1327x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.