Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TT

Pěkné. Takové - odlehčující. :-) Ale i člověk s výraznou afinitou k alkoholickým nápojům jako slivovici, meruňkovici, hruškovici či oskerušovici se dozví něco nového, resp. něco, co mu doposud uniklo: že ty pálenky vzplanou jen při obsahu alkoholu nad 45 %. A Vaše podání chemických příčin je mistrovské! R^

1 0
možnosti
DT

Děkuju, jste na mě moc hodný, Tomáši. :-) Oskerušovici jsem neznala - nějaká forma hruškovice?

Mějte krásný den a díky za milou návštěvu. :-)R^

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
DT

:-)R^ To by rozhodně šlo, hoří to dostatečně dlouho. R^ A daná bankovka, protože se jí nic nestane, by se pak dala recyklovat v supermarketu.

Krásný den, Petře. :-)

1 0
možnosti
DT

Děkuju a přeju krásný den. :-)

0 0
možnosti

Dani, škoda, že jsem tohle neznala za mlada. Bylo by to super téma a způsob, jak se vytahovat před kamarády. Tehdy jsme si občas hráli s falešnými penězi, a tak by to prošlo taky. Oboje je prima a dík za informaci. Teď se mohu vytahovat před vnoučátky. :-) Zdravím. R^

0 0
možnosti
DT

:-) Je tu ale nebezpečí, že malé děti budou po sousedech vykládat, že "babička doma pálí peníze". Zvažte to... :-)R^

Krásný den, Dano, mějte se celý den moc prima. :-)

1 0
možnosti
Foto

Je noc, přeji, Dano, noc bez plamenů! JinakR^R^:-)

0 0
možnosti
DT

Děkuju a přeju stejně krásný den, Horste. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

R^Neříkat dětem.;-D I já jsem na konci začala uvažovat, kolik hotovosti zrovna u sebe mám.:-P

1 0
možnosti
DT

Nic se nestane, dokud se vám bankovky nedotýkají jedna druhé. Pak už trik nefunguje. :-) Abyste pak nemusela platit ožehlými..... R^

Krásný večer Kláro, mějte se moc hezky. R^

1 0
možnosti
PK

Dobrý den Dano, je to asi poprvé z mnoha vašich blogů, kdy jsem to znal. Pamatuji si na naši svatbu, když švagr vylil panáka na stůl a zděšení všech přítomných, jakmile řekl, že to zapálí a bude to ok. Než jsme ho stihli zastavit, tak na ubrusu byl plamen, který po chvíli uhasl a ubrus nepřišel k úhoně. :-)

Díky za vaše články

1 0
možnosti
DT

:-) To zděšení muselo být pořádné, umím si představit. :-) Děkuju za návštěvu a přeju moc hezký večer, Pavle. R^

0 0
možnosti
WW

R^ Pěkný článek. Líbí se mi demonstrace úbytku na příkladu rýže a hrachu - to se bude hodit:-)

1 0
možnosti
DT

Jsem ráda, že se vám líbilo, Waldo, děkuju za milá slova. Mějte krásný večer. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Když se zeptáte, " Hoří alkohol, nebo benzín?", většinou odpoví ," Ano hoří" a to je špatně. Tekutý alkohol , ani tekutý benzín nehoří. Co tedy hoří? Jsou to páry alkoholu a páry benzínu.

Vzpomínám si na mladá léta, kdy můj kamarád si chtěl zavařit prasklou benzinovou nádrž. Přesto, že v nádrži nebyl žádný benzín a nádrž vypláchnul vodou, tak mu při svařování explodovala. Proč? Protože v nádrži zůstaly benzínové páry.

1 0
možnosti
DT

Lidi, co dělají nádrže pro průmysl, by mohli vyprávět... Přeju hezký den a díky za návštěvu. :-)

0 0
možnosti
SN

:-).......paní autorko, pěkné ! Mně se ale víc líbí pustit dobrou whisky na jazyk poválet a polknout. Míchat to s vodou, nebo jak někteří "vzdělaní" se sodou, považuji za velkých hřích! R^R^R^V

1 0
možnosti
PV

P24a88v69e66l 48V94é86b86r

18. 7. 2019 10:36

Jak známo, dobrá whisky se dá ředit ... jedině opět whisky.

1 0
možnosti
  • Počet článků 967
  • Celková karma 19,01
  • Průměrná čtenost 1332x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.