Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

to Vaše přirovnáníé o třech zděděných hrncích,mne velice pobavilo...a potěšilo mne, ž ena fotografii máte v poličce i Kuchařku naší vesnice...tu oblibuju....

0 0
možnosti

R^ To je moje první úplně vlastní. A je skvělá. Hned vedle ní je ta druhá (starší) česká skvělá, Vaříme dobře tiše a hospodárně nebo jak se to jmenuje. Tu jsem zdědila, asi jako většina z nás. Z těch dnešních mám ráda Vaňka (jak je vidět vpravo na tom obrázku). :-)

Jsem ráda, že se vám líbilo a těším se, že se přijdete podívat i na další díly. Mějte krásný večer, Šárko. :-)

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS