Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

.. a kolik máte hrnců?

ach jo, nešlo odolat ... ;-)

0 0
možnosti
DT

:-) Nešlo nespočítat. S hrůzou jsem zjistila, že v provozu mám 13 hrnců. A navíc je pátek. Ale budeme k tomu počítat ještě tokový ten oválný velkoobjemný smaltovaný se smaltovaným deklem, kterému říkají Němci "Bräter" (pekáč), tak jich mám, díkybohu, 14. :-)

Přeju krásný den. R^

2 0
možnosti
ZS

R^

Mám ráda staré recepty, které sepisoval děd mého manžela krásným písmem řídícího učitele vesnické školy. Vaření bylo plně v rukách paní domu, ač měla k ruce děvče na hrubší práce, předkládaná krmě byla její visitkou a visitkou dobré výchovy její matky ... ořechový dort je mana přímo nebeská, maso z divočáka červeným vínem podlévané, karlovarský knedlík či dušené kedloubky ... ách jo ... v dnešní rychlé a zaměstnané době nostalgický návrat v čase ...

0 0
možnosti
DT

R^ Moje nejstarší rodinné pocházejí od babičky. Mám je pro jistotu zalaminované. Jestli máte chuť, pochlubte se a napište recepty. Já osobně hrozně ráda ty staré, u kterých mám ještě jistotu, že jsou pravé, dávají smysl a nejsou ničím pokažené. R^

0 0
možnosti
ZS

Tak já nějaké vyberu a dodám. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 968
  • Celková karma 19,30
  • Průměrná čtenost 1331x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.