Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Začala jsem Merkurem Dani - a početla jsem si. Je to moje planeta, moje znamení, můj oblíbený "posel bohů na Olympu". Vůbec mě nepřekvapuje, že tak překvapuje vším, co se kolem něj děje. Jeho znamení jsou Blíženci - jak vidno, nestačí mu jeden symbol, musí mít hned dva. :-) Potěšilo mně, že kus z něho vrazil kdysi i do naší Země. To už je fakt hmatatelná stopa. Když k tomu přidám výskyt ledu na tak žhavé planetě, vcelku to odpovídá temperamentu, který je součástí pověstí o něm. Je zkrátka můj. Tak a teď jdu s Vámi cestovat těmi ostatními. Jak příznačné, že nejbližší planeta Slunci je nejrozmarnější a nejvzdálenější je nejděsivější. Jako v životě. Moc zdravím a děkuji. Bylo to poetické ráno...R^

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
Foto

Sluneční soustava byla myslím dokonce několikrát, ale to už by to bylo moc dlouhé i na karanténu...;-)

0 0
možnosti

Tak jsem se zase dovedel neco noveho a hlavne zajimaveho.R^ Dano, preji Vam pohodove svatky Velikonoc a hlavne, at se Vam a rodine viry vyhybaji velkym obloukem:-)

0 0
možnosti

Děkuju. :-)Vám také, Dane, mějte se moc hezky, krásné velikonoce a dávejte na sebe porzor. R^

0 0
možnosti
Foto

Moc Vám do diskuzí nepíšu, ale o to raději čtu...

0 0
možnosti

Děkuju. Jsem ráda, když se líbí. Snad je to také trochu rozptýlení v té dnešní době. Krásný večer, Filipe a díky za přízeň. :-)

0 0
možnosti
Foto

Fascinující fotografie, fascinující vesmír. Dano, přeji bezkoronové pokračování!R^R^R^R^

2 0
možnosti

Vám všem také - a krásné začínající velikonoce. :-)R^ Mějte se všichni moc hezky.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS