Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dnes jsem začala od konce Dani - zaujali mě Trójané a Extrójané s Řeky a Exřeky. Okouzlilo mě, jaký je v tom geometrický systém. A dorazil mě obrázek přechodu Merkuru před naším Sluncem - jaký pidibodík byla najednou celá planeta - na pozadí hvězdy. Zase se potvrzuje, že výrazy z řecké mytologie patří na hvězdnou oblohu. Jak poetické - Trójané a Řekové. Díky, pokračuji dál a jsem jako vždy děsně zvědavá... :-)

0 0
možnosti
DT

Jsem moc ráda, že se vám líbí - a že ty blogy nezapadly jen tak v minulosti a ještě někoho potěší. Mějte krásný den, Dani - ať se vám daří. R^:-)

0 0
možnosti
MS

Pěkné opáčko. R^

Dnes vyšel článek, podle něhož je zřejmě ve sluneční soustavě minimálně 19 asteroidů, jež byly zachyceny Sluneční soustavou z mezihvězdného prostředí.

https://www.astro.cz/clanky/slunecni-soustava/mezihvezdnych-poutniku-je-ve-slunecni-soustave-mnohem-vice.html

1 0
možnosti
DT

Děkuju za link!!! Cool! Kdyby se na nich podařilo přistát a trošku je prozkoumat... to by bylo naprosto báječné.

Ještě jednou díky moc - a krásný den! R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Dano, děkuji že mi otvíráš pohled na vesmír! R^R^R^R^

0 0
možnosti
DT

Přeju krásný den, Horste, a ́t se daří. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 967
  • Celková karma 19,04
  • Průměrná čtenost 1332x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.