Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DT

Děkuju a přeju moc hezký večer, Horste. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkné.

Vybavila se mi k tomu tématu na odlehčení jedna studentská srandička:

https://youtu.be/wqH0Eg8YKKA?t=169

1 0
možnosti
DT

:-) To jsem neznala - děkuju za link a přeju krásný den. R^

0 0
možnosti

Dani tak tenhle blog jsem si užila. Písek mě vždycky moc zajímal a tak jsem to teď skutečně přelouskala v pořadí od Vás pěkně popořádku (jindy si vybírám na přeskáčku:))). Moc zajímavé, ráda karmuji. Zajímalo by mě, jestli se vlastností písku využilo např. v dobách přesýpacích hodin tak, že se do nich přikáplo jen trošku vody - a pak musely nutně chybně měřit - nebo ne? Voda pak změní rychlost propadu zrnek v hodinách. To se dá využít i zneužít, jako všechno. Pokud ano, je to ďábelský způsob, jak v případě potřeby získat čas na lumpárny. :-) Pěkný pátek.

1 0
možnosti
DT

To by bylo zajímavé pozorovat. Voda slepuje zrnka k sobě - myslím že by prostě přestaly sypat.

To je ten trik s mokrým pískem - písek se převáží v mokrém stavu. Ne aby to neprášilo, ale aby se ho vešlo na korbu víc. Mezi jednotlivými zrny pak fungují kapilární síly, které donutí zrnka píslu, aby se slepila a zaujala takovou geometrii, která zajišťuje nejmenší geometricky možný objem. R^

Krásný den přeju, mějte se moc hezky, Dani. :-)

0 0
možnosti
DT

Děkuju a přeju krásný den. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Písek si myslím i pamatuju.;-)

0 0
možnosti
DT

:-) Jsou to tři roky. R^ Krásný den, mějte se moc hezky, Kláro.

1 0
možnosti
  • Počet článků 970
  • Celková karma 19,68
  • Průměrná čtenost 1328x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.