Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jako obvykle precizní a úžasně čtivé - po zásluze okarmováno a děkuji pěkně za počtení.

0 0
možnosti

Těším se na blogy o umělých kamenech - např. beton se může velmi lišit. Úplně jinak se chová dnešní ve směsích, tak jak se dá koupit, a úplně jinak ten "římský", ze kterého jsou stavěny antické památky - myslím, že Římané tím byli proslulí. Zajímavé bude také rozebrat podloží Paříže - tam se ale jednalo myslím o vápenec (nebo sádrovec, možná obojí). Jsou to velmi zajímavé články Dani, co píšete, překvapila mně na té stupnici značná rozdílnost jednotlivých stupňů. Díky, zase mám lepší představu o pracnosti opracovávání materiálů - asi si budu víc vážit třeba práce, kterou dalo pouhé vyhlazení žulových desek (v kuchyních, na hřbitově, hlavně těch historických, kdy ještě nebyla elektřina - různé brusky a leštičky. Zdravím a přeji krásný týden. R^:-)

1 0
možnosti

Beton, to je obrovské téma, máte pravdu. :-)R^ Tyhle věci si nechávám až úplně na konec, až mě nic nenapadne. A pak by to bylo i sklo, keramika... A ještě mám v úmyslu jednoho dne psát o barvách, tedy chemii barev.

Jsem privilegovaná, že mám takové hodné a chytré čtenáře, dělá mi potěšení psát pro takové lidi, o to víc si vážím, že jste mě nominovali na blogera roku. Moc díky všem a vám, Dani, vám navíc ještě krásný den! :-) Mějte se moc hezky. R^

1 0
možnosti
Foto

R^A to jsme stále převážně u minerálů. Takové horniny, to bude teprve něco!:-P:-)

0 0
možnosti

Je to úžasně zajímavé téma. A nemůžu si pomoct - fascinuje mě, protože všechny ty kameny a minerály jsou jen přetavené zbytky supernovy, smetí, které vygenerovala hvězda, kterou nikdy nepoznáme a které vděčíme... za všechno co tu je. :-) Krásný den, Kláro, mějte se hezky. R^

2 0
možnosti

Dobrý,me tedy zaujalo,ze nekteré tvrdnou vekem.Tak me napadá,ze to by se nám,vekem jiz lehce otluceným pánům urcite líbilo :-).

0 0
možnosti

:-) Ztvrdlé cévy, játra... jsme jako ty kameny. :-)

Krásný den, Vladimíre. R^

0 0
možnosti
Foto

Dano, děkuji za další informace R^R^:-)

0 0
možnosti

Krásný den do Norimberku, ať se vám všem hezky daří. :-)R^

0 0
možnosti

Vám také, mějte krásný den. :-)

0 0
možnosti

Děkuju a přeju krásný den. :-)

0 0
možnosti
Foto

Beton rovněž tvrdne časem, ale i vodou. Ovšem je beton kámen?

0 0
možnosti
Foto

Beton není přírodní kámen, ale možná by se mohl považovat za umělý kámen.

2 0
možnosti

P33a55v79e28l 86V48é75b39r

14. 9. 2020 9:35

Moc pěkné a jako vždy poučné. Posílám pěkné pozdravení.

Čumák se tentokrát nepřidává se svým pozdravem, protože se po procházce rozvalil na koberci a tváří se unyle (až ospale).

0 0
možnosti

:-) To znám, po velké procházce je náš Čumák jako mokré prádlo na šňůře. Pak se položí tak, že vypadá skoro jako placatá předložka ke krbu. :-)

Děkuju za milá slova a krásný den vám oběma. R^

0 0
možnosti

Děkuju, jsem ráda, že se líbilo. Mějte krásný den, Jaroslave. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 967
  • Celková karma 19,02
  • Průměrná čtenost 1332x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.