Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak to už mi moc hlava nebere - vzácný plyn a nejtěžší pevný prvek soustavy... Ještě že nejsem chemik. Asi by mě vyhodili pro nedostatek fantazie. Díky Dani, Vaše blogy, to je pro mě série dobrodružství až k hranici fantazie. Někdy. :-) Přeji pěkný víkend.R^

1 0
možnosti
DT

R^ Je to fascinující, že to dnes fyzika umí vypočítat. A jednoho dne si snad někdo vymyslí, jak to udělat, aby se v urychlovačích daly vyrobit i ty izotopy, které budou mít dost neutronů na to, aby byly stabilní. Pak se na takový kousek oganessonu možná lidi budou moci i podívat. :-)

Krásný den, Dani, ať se vám vydaří - a taky víkend. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

R^Já jsem hlavně koukala, že něco z těch "nových" prvků nekončí na -ium. Ale on se ten -on do VIII.A pěkně hodí.;-)

1 0
možnosti
DT

R^ Přesně. Ano, kvůli tomu má takovou koncovku. A osobně si myslím, že pán má dávno na čase, aby konečně dostal Nobelovku. Ale je to Rus... takže bude mít asi smůlu. Tedy je Armén, ale kdo to už rozlišuje... :-) Rozhodně moc zajímavý člověk, už je hodně starý, ale pořád ještě fit a jeden z mála, kdo o těch věcech vypráví sám osobně na youtube. R^

Krásný den, Kláro, mějte se moc hezky, ať se daří. :-)

2 0
možnosti
Foto

I34v88o 84C79i76l22i74c50h

8. 7. 2021 10:01

U Vás se vždy dozvím plno nového R^

0 0
možnosti
DT

R^ Jsem ráda, když se líbí, Ivo, díky za milá slova a přeju krásný den. :-)

1 0
možnosti
Foto

Dano, je dobře že zaměstnáváš naše mozky. Děkujeme!R^

0 0
možnosti
DT

Jsem moc ráda, že se líbilo, Horste, krásný den vám všem milým lidem! A tobě i tvým obzvlášť. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Zajímavý, i když tomu moc nerozumím, vlastně dost:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 968
  • Celková karma 19,30
  • Průměrná čtenost 1331x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.