Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ty fotky jsou nesmírně zajímavé. Překvapilo mě čisté "ovzduší" na nich. Předpokládala jsem tam něco jako vítr a prach. Fajn bylo měřítko vzdálenosti, co je uvedeno u té první, docela by mě zajímalo, jak daleko a jak asi dlouhý a vysoký je ten zřetelný hřeben, který na druhém snímku začíná nad stínem, který rover vrhá a pokračuje mírným obloukem k obzoru. Je to takové zvláštní a tajemné - díky Dani za informace, které by jinak bylo pro mě, jako pro laika velmi obtížné, ne-li nemožné najít, protože nemám znalosti, co vůbec hledat. Zdravím a přeji krásný víkend. R^:-)V

0 0
možnosti
MK

Ty fotky ukazují na absenci Marťanů. A to mají štěstí, protože jinak by už teď měli covid.

Ale žerty stranou. Zajímalo by mě, jestli existují nějaké plány na průzkum měsíců Marsu. Jsou to takové drobky skoro bez gravitace, že jenom strefit se na ně by bylo mimořádně obtížné

0 0
možnosti
DT

Chtělo se tomu věnovat Rusko, ale sonda selhala. Teď se plánuje mise na rok 2024, dělá to JAXA (Japonci) a bude tam německo-francouzský rover. Mělo by se to přímo vysadit na Phobosu a sbírat tam vzorky, jestli si správně vzpomínám. Doufejme, že se ta mise moc nezpozdí.

Krásný den Michale, mějte se moc hezky. :-)R^

2 0
možnosti
ZZ

Kdo by to do těch šikmookých úhlavních nepřátel našeho státu řekl ?

R^

0 0
možnosti

Proč by úhlavní nepřátele našeho státu nemohli mít kosmický výzkum?8-o Ta souvislost mi nedochází.:-/

0 0
možnosti
Foto

Máte moji nominaci na blogerku roku R^

6 0
možnosti
Foto

Nominace běží. Zasloužila bys víc jak blogerku roku. Otvíráš nám pohled do tajemna vesmíruR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 968
  • Celková karma 19,27
  • Průměrná čtenost 1331x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.