Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bavím se představou "velké výměnné akce kompasů" mezi oběma polokoulemi.:-);-D. Dani, dnes je pod Vaším velezajímavým blogem diskuse fakt boží. Díky a krásný víkend přeji.R^R^R^ Ráda karmuji, ostatně jako vždy. [>-]

0 0
možnosti
DT

Děkuju, jste moc hodná a mě jako vždy těší, že se vám líbilo. :-)R^ Mějte také krásný víkend, Dani. :-)

0 0
možnosti
Foto

Tak my přemýšlíme o padajících letadlech, nefunkčních mobilech atd., a on nebude fungovat ani obyčejný jednoduchý kompas.8-o

0 0
možnosti
DT

To ostatní bude jistě daleko větším problémem, ten s kompasy to zastíní. Ale už dnes z toho plyne ponaučení - náš kompas nefunguje všude na Zemi, ale jen v oblasti, pro kterou je zkonstruován. R^ Vzhledem k tomu, že se dnes všechno vyrábí v Číně... bychom při koupi kompasu měli asi dát pozor, jestli to bylo pro čínského výrobce důležité a jestli je opravdu pro Evropu.

Krásný den, Kláro, ať se vám daří. :-)

1 0
možnosti
MB

Copak kompas, to je prkotina, starý hodíme do šuplíku, aby byl po ruce pro příští změnu mag. pole a koupíme nový, prodejci si taky musí přijít na své!

Ale jak to poberou naše zvířátka? Existují výzkumy, které tvrdí, že třeba kravičky odpočívají podle siločar. To potom budou odpočívat opačně?

https://www.sisyfos.cz/clanek/370-magneticke-kravy-realita-nebo-fikce

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
DT

Jsem ráda, že se líbilo, krásný den, Milane. Mějte se moc hezky. :-)

0 0
možnosti
Foto

Až se póly přepólují, tak pošleme naše kompasy k protinožcům a dovezeme jejich. Člověk by si i pomyslel, že by na to dostal od banky úvěr za podnikatelský záměr :-) Prošel jsem zpětné Vaše články a opět paráda!

2 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
3 0
možnosti
Foto

Dano, děkuji za další zajímavosti a přeji bezproblémový konec týdne bez nutnosti používat kompas!!R^

0 0
možnosti
DT

Děkuju. :-)Já ani žádný nemám, do Lidlu trefím i bez něj. R^ Krásný den, Horste, ať se vám všem krásně daří. :-)

0 0
možnosti
Foto

Vypadá to na velkou výměnnou akci kompasů mezi mezi severní a jižní polokoulí. :-P

2 0
možnosti
DT

:-)R^ To bude ono! To možná celou věc zachrání. Krásný den, Stanislave, mějte se moc hezky.

0 0
možnosti
Foto

I75v90o 74C73i87l33i32c30h

14. 10. 2021 8:59

Opět jsem se dozvěděl něco nového, tohle jsem vůbec netušil. Díky R^

1 0
možnosti
DT

R^ Já předtím také ne. Díky coroně jsou na netu různé přednášky z různých univerzit, a tak jsem se zaposlouchala do úžasně zajímavých přednášek pro geology. Teď mám cukání udělat blog o serpentinizovaných peridotitech. :-) (schválně to zkuste říct třikrát za sebou nahlas)

Krásný den, Ivo, jsem ráda, že se vám líbilo. :-) Děkuju za milá slova.

1 0
možnosti
  • Počet článků 967
  • Celková karma 19,01
  • Průměrná čtenost 1332x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.