Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jsem zahrádkář amatér a snažím se s menšími úspěchy a neúspěchy kompostovat především trávu. Osvědčilo se mi i přidávání prostředků zvyšující obsah právě těch kompostujících organismů. Ty piliny s trávou dokáží divy. :-)

0 0
možnosti
DT

R^ A kdo nemá piliny, může tam hodit karton. To jsem sama nevěděla a zjistila to až při rešerši k tomuhle tématu. Krásný den, Františku, mějte se moc hezky. :-)

2 0
možnosti

Toto musím přeposlat synkovi, má na zahradě ořešák a diví se, že má kompost za dlouho. Jenže on je zahradník začátečník, a tak není divu. Dani díky, ta chemická, odborná stránka kompostování je prima, ale nade všechno jsou praktické rady. Ten cukřík na mravence - to je dobrý... Když máte kompost dost daleko od baráku. Anebo druhá varianta - vzdát domácí bitvu s mravenci u baráku a založit tam kompost. Jen nevím, co je pak horší, jestli pod okny smrádek, anebo vůkol mravenci. 🤗✌️🍀 Zdravím.R^

0 0
možnosti

Já mám na zahradě taky ořešák a chráním se toho, abych do kompostu dával jeho listí. Jednou jsem udělal pokus a na dno prázdného kompostéru jsem nasypal tenkou vrstvu ořechového listí a když jsem na podzim kompost přehazoval, to listí nebylo vůbec zetlelé, i když leželo úplně vespod a bylo tam tedy nejdéle.

0 0
možnosti
Foto

Zaujímavé a vďaka za informácie.

1 0
možnosti
DT

:-)R^Jsem ráda, že se líbilo. Mějte krásný den, Janko.

0 0
možnosti

R^Promíchávat kompost v průběhu sezóny, to by dělal jen masochista.:-) Zcela postačí, když se na podzim kompost přehodí z jednoho kompostéru do druhého, kde se nechá do příštího podzimu dozrát. Vždycky, když po dvou letech kompost vybírám, nestačím se divit, jaká se z té změti trávy, listí a kuchyňského odpadu stala pěkná černozem.

2 0
možnosti
Foto

A aký kompostér používate?

0 0
možnosti
Foto

R^Vždycky mi přišlo, že do toho kouta zahrady se hází odpad z kuchyně a zahrady, žijí tam žížaly a nahoře rostou cukety, které nikdo nechce jíst. A ona je to taková věda.8-o:-)

2 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
3 0
možnosti
PV

P24a62v52e74l 64V52é35b74r

27. 10. 2022 9:56

Opět a opět čučím (jinak se to nedá nazvat). A může za to, jako vždy - ne fyzika, ne chemie, ne biologie, ale vy, paní Dano. Jakkoliv jsem zahrádkář na baterky, tohle jsem si přečetl se zájmem.

Pozdravuji vás i vašeho Čumáka. Ten můj je venku velmi spokojen, protože fenky převelice voní. A jeho oblíbená favoritka (já ji přezdívám "Chlupatá koule") mu zachovává věrnost - údajně ostatní psy zahání, což nemohu posoudit, protože k Čumákovi se chová nanejvýš vstřícně.

Pěkný den!

0 0
možnosti
DT

I vám díky za milá slova Pavle. :-) Je to zajímavé, jak se někteří psi mají rádi. A to i třeba fenky s fenkama a psi se psy. I když opačně je to častější.

Taky tady máme jednu chlupatou kouli - je zvláštní, že její panička vypadá podobně. A pak že se psi svým pánům nepodobají... (nebo to bylo naopak?). Krásné dny vám i Čumáčkovi! :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Dano, díky za kompostováníR^ Na té fotce držím kytky, jestli jsem je hodil na kompost už nevím...

1 0
možnosti
DT

:-) Děkuju za milá slova a krásný den, Horste. R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 968
  • Celková karma 19,27
  • Průměrná čtenost 1331x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.