Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky za článek. R^ Dal mi vzpomenout na klukovská léta, kdy jsme se bavili psaním tajných zpráv. Tuším to bylo to mléko, nebo citronová šťáva. Stínadla se tehdy bouřila.:-)

5 0
možnosti
DT

:-)R^ Stínadla.

Jsem ráda, že se vám líbilo a připomnělo. Mějte moc hezký den, Petře. R^

1 0
možnosti
Foto

Pěkné, celé dětství jsem plánoval, že napíšu neviditelnou zprávu, ale pořád nebyl důvod.

Ochranné prvky na bankovkách se mi nejvíc líbily na norské dvoustovce s Birkelandem. Při ozáření UV se objevila jeho terella se svítící polární září. Přijde mi to jako perfektní nápad, nechápu, že ji už zrušili. Patrně mají Norové takových vědců tolik, že se jim na bankovky nevejdou.

4 0
možnosti
DT

:-)R^ Jsem na tom podobně. Nebylo proč psát neviditelné zprávy, ale téma je to fascinující - a na pohrání pro děti optimální. :-)

Na tu bankovku se musím podívat (vyggoglovat), to jsem neznala - musela být krásná.

Mějte moc hezký den, Vy i Vaše paní, ať se vám daří. :-)R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 971
  • Celková karma 19,83
  • Průměrná čtenost 1327x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.