Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DT

Děkuju, jsem ráda, že se líbilo. Mějte moc hezký den, Rostislave. R^:-)

0 0
možnosti
DT

Děkuju za návštěvu a přízeň, Jiří, mějte krásný den! R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Já se vsadím, že bohové se v hospodě trumfují, kdo má větší vesmír :-)R^

2 0
možnosti
DT

:-) Vesmírná boží hospoda - zajímavá představa. R^:-) Děkuju za návštěvu a přeju krásný den do matematického vesmíru. R^

0 0
možnosti

"Pro určení vzdálenosti hvězdy na základě její jasnosti je tedy nutno znát její skutečnou jasnost." Tu lze poměrně jednoduše zjistit i pouhým dotazem hvězdě. Kupříkladu, kdybych chtěl zjistit, jak daleko se nachazíte, zeptal bych se: Jaká je Vaše absolutní jasnost, Vaše Jasnosti? .-)

.

Preji hezky den.

2 0
možnosti
DT

:-) Vám také krásný den, Michale. Problém je v tom, že některé Jasnosti lžou. :-) Musí se to vždycky prověřit. Stejně jako si některé hvězdy ubírají na věku. :-)

2 0
možnosti
Foto

Dano, já jsem tak vyškolena! ;-DR^

1 0
možnosti
DT

:-)R^ A příšte to bude o tom, proč na nebi nejsou vidět zelené hvězdy, červené a modré ano.

Krásný den, Alžběto, jsem moc ráda, že se vám líbilo. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 970
  • Celková karma 19,68
  • Průměrná čtenost 1328x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.