Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nojo několik kloboučků NU 70 prošlo i mýma rukama při letování do tištěných spojů. Napadlo mne ale jedno jméno. German Titov. Nespravedlivě opomíjený pod aurou Gagarina. Dano díky za skvělé informace!R^

1 0
možnosti

Vám díky za milou návštěvu a jako vždy milá slova. :-) German Titov, chudák, prý mohl být prvním kosmonautem, nebýt toho, že se jmenoval "nerusky"...

Mějte moc krásný den, ať se vám daří. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Nedostatek germania? OMG, co si ti šarlatáni nevymyslí. :-P Ani jsem netušila, že i germanium bylo "dírou" v tabulce. Když na ně dojde, napadne mě tak leda astat. ;-)

0 0
možnosti

:-) Lidová tvořivost v lidovém léčitelství je takříkajíc neomezená. Bohužel pro pacienta. Ale asi se to bere tak, že ten je stejně už nemocný, tak je to jedno - a peníze nesmrdí, jak se říká. Každopádně jsem dost zděšená tím, co jsem při rešerších na netu viděla. Stačí exotické jméno - a už jsou lidi ochotní se tím trávit! :-/

Děkuju za návštěvu a přízeň, Kláro, mějte se moc prima. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

J15a27n 32P22r35a25ž53á97k

12. 12. 2016 14:29

R^Tak tohle je mi blízké, kdysi jsem se s germaniovými součástkami hodně nabastlil. Tehdy byly levnější než ty křemíkové, ale měly většinou horší vlastnosti:-)

Díky za článek, Danko, přeji krásný den:-)

1 0
možnosti

R^ Děkuju za přízeň i návštěvu a jako vždy milá slova, Honzo. R^ Vám i vaší rodině, krásný den! R^:-)

0 0
možnosti
Foto

My, co jsme začínali s krystalkami, jsme se bez germania obešli. Tím ale nechci snižovat jeho důležitost. Karma.

0 0
možnosti

R^ A já dodneška sice věděla, že ten pojem existuje, ale netušila, co to vlastně bylo za krystaly. R^ Mějte krásný den, Jiří. R^:-)

0 0
možnosti

Tak ja zadne Germanium v mem pocitaci nemam. Ale mel jsem ho v transistoraku Mir z roku 1958. Tam bylo tech kloboucku s Germanium celych 6 kousku. 15x NU 70.

0 0
možnosti

Je to možné. Já bych se byla bývala mohla vsadit, že se to ještě používá pro pn přechody v elektronice, ale možná jsem přestřelila a máte pravdu. R^ Mějte krásný den, Vladimíre a díky moc za návštěvu a přízeň. R^:-)

1 0
možnosti

Děkuju moc, jste moc hodný. :-) I vám - krásný den, Ivane. R^

0 0
možnosti

Zajímavý článek i diskuse. R^

1 0
možnosti

Děkuju za milá slova. R^:-) Diskuze je pro mě moc poučná, jsou tu věci, které jsem netušila. R^

Mějte krásný den, Milane, ať se vám daří. R^

0 0
možnosti

Děkuju za návštěvu, mějte krásný den, Jirko. R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Přemýšlím, zda neuložit peníze do germania. Bylo by ho méně než zlata a zdá se, že zájem bude pořád.

2 0
možnosti

To abyste ho měl doma metrák, aby to stálo za to. :-)

2 0
možnosti

Polonium, to se vydařilo ještě víc.:-P

0 0
možnosti

Polonium! R^:-) Dobrý nápad, zapisuju ho na to-do seznam. Krásný den i vám, Ondřeji. R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 970
  • Celková karma 19,69
  • Průměrná čtenost 1328x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.