Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Jednou jsem byl v hampejzu, kde tančila děvčata v bílém prádle a kromě jiného tam svítily ultrafialové zářivky. Skutečně působivé!

0 0
možnosti
Foto

kde jsou ty doby, kdy se do vody na velké prádlo vedle nastrouhaného jádrového mýdla s jelenem přidávala i šmolka a my děti musely pod rozpáleným sluncem na trávníku rozprostřené lajntuchy kropit vodou z kropáče.

0 0
možnosti
DT

Hlavně mě fascinuje, že se jim to neumazalo od té trávy. To je taky umění. :-) Travní fleky se špatně perou.

Přeju krásný den, Štěpáne, díky za návštěvu blogu. :-)R^

1 0
možnosti
MS

Zajímavý blog.R^ Při té příležitosti jsem si vzpomněl na jednu z prvních porevolučních reklam na prací prášek Vizír: "Vy zíráte, my zíráme!".:-)

1 0
možnosti
DT

:-) Ta je asi nezapomenutelná. :-)R^ Děkuju za milá slova i milou návštěvu - přeju krásný den. R^

0 0
možnosti

Zářivě bílé prádlo - to je klasický příklad toho, jak člověk, čím je starší, tím víc musí revidovat své zprvu radikální názory. První etapa je, když se narodí poprvé miminko - za nás byly jen bavlněné pleny a tak si maminky porovnávaly bělostný odstín na šňůrách při sušení navzájem. Tehdy padaly první radikální názory, jak ta či ona je špindíra, že neumí prát a je to prý jasně vidět. :-) Už od druhého děcka na tohle porovnávání skoro nebyl čas. V době, kdy obě děti stály v aule na své promoci, se radši koupily košile nové, protože maminky měly nejen moc práce, ale i pochopily podstatu Vašeho blogu Dano. A teď, když mé děti začínají prát na své děti, tak si říkám: "hurá za pemprsky!" - a stydím se, jak jsem za mlada byla blbá a chovala se opovržlivě k sousedkám, které byly v tu dobu už možná moudřejší než já a za zářivě bílým prádlem už se nehonily Dobrý kompromis je krémově bílá - nebo slonová kost, anebo odstín champagne - no nezní to krásně? Skoro lepší, než ta zářivě bílá opravdu vypadá. :-) Tedy dík za blog a ať moudříme rychle a tolerance vládne vůkol!! Mimochodem, mýdlo s jelenem v kombinaci s naškrobením a šmolkou dělá zázraky - naše babičky to věděly.:-)

3 0
možnosti
DT

Já mám zářivě bílé jen utěrky (savo) a mužovy košile (tak nějak samo, moderním textilním vláknům díky) a hadrové plíny jsem naštěstí nemusela nikdy používat.

Jsem toho názoru, že když už jsme oběťmi civilizačních chorob, tak si tu civilizaci alespoň užiju, tedy jsem vděčná za chemii, elektřinu a všechny ty drobné i větší vylepšení běžného života. :-) Krémová bílá je skvělá barva.

Jo ... a ten, kdo vymyslel myčku na nádobí, by měl rovnou dostat nobelovku!!! :-)R^

Děkuju za milou návštěvu a neméně milá slova. Mějte moc krásný den, Dani. R^

1 0
možnosti
DT

Děkuju a přeju moc hezký den. :-)

0 0
možnosti
TT

a) Bílá není barva!!

b) Ovlivňovat můžeme - vykašlat se na sněhobílé košile, blůzky a prostěradla, stejně je to obstarožní.

c) Zhostila jste se, Dano, té organiky moc pěkně! :-)

0 0
možnosti
DT

a) Možná proto máme tendenci ji hned zbarevnit různými fleky. :-)

b) Přesně. R^

Děkuju moc, jste na mě moc hodný, Tomáši. Mějte krásný den. R^:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Tak proto ty eko-bio prostředky nechávají prádlo zašlé.:-) (Spíš většina z nich nepere snad vůbec...:-/)

1 0
možnosti
TT

Neutrácejte za bio. Kupte sodu (existuje ještě Namoč?) a mýdlo s jelenem. Valchu snad máte - ona ta mechanická práce odstranění nečistot velmi napomáhá. Podrobný návod v případě potřeby. ;-)

0 0
možnosti
DT

Děkuju. Mějte krásný den, Waldo. :-)

0 0
možnosti
VV

Cekal jsem, ze se zde nekdo mini o smolce. Ale zrejme ji zde uz nikdo nepamatuje. Ale Babicku Bozeny Nemcove snad cetli vsichni a ta belila pradlo na slunci. A aby bylo jeste belejsi, kropila ho vodou.

0 0
možnosti
PV

P63a35v71e91l 21V81é10b63r

1. 8. 2019 15:52

Však také bydleli na Starém Bělidle...

(mimochodem: ač jsem v mládí přečetl kde co, tak Babičku jsem nepřečetl nikdy, i když jsem se snažil)

3 0
možnosti
PL

Zajímavé a srozumitelné. Děkuji.

0 0
možnosti
DT

Jsem ráda, že se vám líbilo. Mějte hezký den, Petře. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 970
  • Celková karma 19,69
  • Průměrná čtenost 1328x
Pokud vás blog pobaví nebo se v něm dočtete něco zajímavého - je jeho účel splněn. Přijďte si popovídat do diskuze, často je ještě zajímavější než blog sám, díky milým a znalým návštěvníkům.